Ottaisiko miehesi jonkun muun naisen kuin sinut, jos saisi?
Ottaisiko kauniimman ja fiksumman tuosta noin vain, jos tilaisuus tulisi vai pysyisikö sinun luonasi? Mitä luulet?
Kommentit (12)
mutta kuka ties sielujen sympatiat vois mennä paremmin yksiin jonkin toisen naisen kanssa. kauniimpiahan aina löytyy...
Ei se omaksi ketään muuta haluaisi.
Ja kyllä, kyllä minullekin kelpaisi yhdeksi illaksi joku jumalainen mies -jos se ei olisi varma loppu avioliitolle.
Kuulemma parhaan kaverinsa, siis miespuolisen.
Ei nimenomaan tuosta vaan. Hän on itse sanonut niin, että jos minä kuolisin pois niin ehkä sitten joskus ottaisi jonkun toisen jos löytäisi. Mutta ei tuosta vaan kyllä vaihtaisi syliä, sen verran häntä tunnen.
Ja mikä ihaninta, ilman vihkivaloja on näin turvallinen ja sitoutunut olo.
kauniimman ja älykkäämmän, kuin nykyinen puoliso on, jos vain haluaisi? Eipä taida kaikilla olla mahdollista.
Minä olen se jota hän rakastaa ja haluaa
Mieheni haluaa lisää lapsia ja meillä on yhteiset alkiot vielä käyttämättä. Ei lapsia ilman niitä.... :-)))
jollen minä ehdi ensin.Ihan sama, huonosti menee.
Kauniimpia löytyis varmasti ja älykkäämpiäkin, mutta eiköhän kokonaisuus ratkaise. Mies ei löytäisi itselleen parempaa pakettia, vaikka mistä etsisi. Mies ei muutenkaan ole mikään tuuliviiri luonteeltaan ja hänen sitoumukseensa voi luottaa täysin.
mutta jää lapsen takia. En kyllä usko että saisi kauniimman ja älykkäämmän, mutta mielestään mukavamman kyllä:(
se akka ei antaisi sille joka päivä, ja lastenkin takia.
me olemme onnellisia!
Tiedän, koska on pettänyt minua jo kerran.