Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit tehdä työksesi, jos saisit valita ammattisi nyt

Vierailija
24.03.2011 |

Mä: tanssija.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nytkin, mutta urani järjestäisin toisin. Olisin luultavasti myös opiskellut bioanalyytikoksi, mahdollisesti yhdistänyt nämä kaksi ammattia.

Vierailija
22/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen lentoemäntä ja tällä hetkellä opiskelen, mutta en eläinlääkäriksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mieheni.

Tässä jaksossa hänellä on tunteja 9 kpl ja opetusta kolmena päivänä. Liksa 4200€/kk. Toki on jaksoja, joissa tuntimäärä on tuplaten tuo, mutta silti...

Vierailija
24/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unelma-ammattissani, ikinä en ole edes harkinnut mitään muuta.

Vierailija
25/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka ja vapaat työehdot eli voin hoitaa lapseni optimaalisen hyvin ja silti tehdä töitä.

Vierailija
26/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelijä ja laulaja

Vierailija
27/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen unelma-ammatissani eli toimittaja :)

Tosin ideaalitilanteessa tämä ala olisi vähän erilainen kuin se nykyään on.

Vierailija
28/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai työskentelisin jossain hevos- tai alpakkatilalla, kuten pari yllä olevaa.

Vierailija
29/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka ja vapaat työehdot eli voin hoitaa lapseni optimaalisen hyvin ja silti tehdä töitä.

Missä olet töissä? Nimittäin on tuossa vuoden sisällä tullut luettua liiton lehdestä muutamankin kerran kääntäjien surkeasta palkkatasosta. Friikuille taas ei yksikään firma maksa enää nykyisin juuri mitään.

Vierailija
30/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla palkka 4200, jos opetustunteja on vain 9-18? Kyllä keskimäärin tuo 18 täytyy olla se opetustuntimäärä ainakin. Tarkkaan en tiedä, siitä on aikaa, kun lukiossa olen ollut töissä.

Opetustyö sitten on muutakin kuin tunnit. Mutta ehkä miehelläsi on jo rutiini ja hän ottaa relasti. Tiedän monta opea, jotka nimenomaan eivät olisi opettajia. Itsekin olen alanvaihtoa harkinnut, sillä vaikka nyt työaikani onkin keskimäärin 7h päivä, mikä kuulostaa unelmalta, on väsymykseni taso jotain toista kuin 8h toimistopäivien jälkeen. Itselleni toimistotyö vaan sopi paremmin, jäi energiaa enemmän itse elämään. Opettajuus ottaa voimille - toisaalta on toisinaan antoisaakin. Mutta yläkoulussa oli mielestäni antoisuutta etsittävä kuin neulaa heinäsuovasta ;)

Vierailija
31/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten haluaisin olla kahvilassa töissä.

Ainakin haluaisin nähdä paljon eri ihmisiä ja jutella työpäiväni aikana, enkä vain katsoa näitä muutamaa samaa naamaa 8 tuntia joka päivä täällä homeisessa toimistossa. Varsinkin kun yksi työkaveri on maailman ärsyttävin ihminen.

Vierailija
32/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ajatuksena olisi huonekalujen kierrätys. Vanhoja huonekaluja tuunataan ja kunnostetaan ja sitten myydään. Kuka tahansa voisi tarjota myyntiin omaa tuunattua huonekaluaan, mutta tekisin sitä hommaa myös itse.

Tiedän, että tällaisia yrityksiä on, mutta haluaisin tehdä värikkäämpää, mielikuvituksellisempaa ja hauskempaa kuin pelkkä peruskunnostus. Lisäksi kaupassa myytäisiin vanhoja kunnostamattomia esineitä sekä välineitä, aineita ja tarvikkeita niiden kunnostamiseen.

Tämä olisi oma pieni pisarani kulutuksen vähentämiseen ja siihen, ettei lisää ydinvoimaloita tarvitsisi rakentaa.

Vierailija
33/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ravinto-terapeutti tai

sitten haluaisin olla kahvilassa töissä.

Näistä sais yhdistämällä hyvän; kahvilan kassalla paasaamassa terveellisestä ravinnosta, "älkää prkl syökö näitä suklaakakkuja!"

Vierailija
34/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voisin pyrkiä haaveeseeni, sillä olen opiskellut valokuvausta. Ja muutamia lehtijuttuja kirjoitellut.

Tai sitten lastensuojelun piirissä työskentely olis haave, mutta henkisesti mulle liian raskas ala.

Vierailija
35/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen sijaan, että toimisin tässä ilman alan koulutusta, olisin hankkinut tältä alalta yliopistotutkinnon.

Nyt mulla on koulutus ihan muulle alalle.

Vierailija
36/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin paljon töitä, että nyt haluaisin keskittyä perheen hyvinvointiin.

Vierailija
37/37 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuten olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän