Miten parisuhde voi, jos ikinä ei pääse minnekään
kahdestaan, syynä rahahuolet ja lapsenvahtien puute? Meillä näin on, haluaisn kuulla, miten muut jaksavat.
Kommentit (25)
edes ajatella sitä vaihtoehtoa, että voitais olla jossain kahdestaan, koska se vaan ei ole mahdollista. Ne pienet luksushetket täytyy yrittää keksiä pitkin päivää; joku hauska sutkautus kun toinen on väsynyt tai pahalla päällä, autossa käydyt keskustelut kun esikoinen nukkuu istuimessa (pienin ei vielä mitään ymmärrä) ja näin päin pois. Mä kyllä jo kovasti kaipaisin miehen kanssa kahdestaan oloa, ihan vaan että pääsis mökille kahdestaan saunomaan. Edellisestä kerrasta kun oltiin kahdestaan on nyt kolme vuotta, ja se hetki oli synnytyssalissa kun kätilö häipyi jonnekin. :)
Mut turha haaveilla...eihän tässä mene kuin kymmenen vuotta niin mukulat viimeistään voi pistää jonnekin harrastusleireille molemmat.
vaan ihan vaan jaksamisesta. Kyllä minä ainakin kaipaan sitä, että edes kerran vuoteen olisi joku hetki miehen kanssa kahdestaan, vaikka suhteemme voi ihan hyvin ilman sitäkin. Vaihtelu virkistäisi aikuisten kesken, vaikka lapsiamme miten paljon rakastammekin.
on ollut raskaita aikoja, mutta nyt kun lapset ovat isompia, on alkanut helpottamaan. Lapset leikkivät omia leikkejään, viikonloppuisin jää aikaa vaikka jutella yhdessä vaan, laittaa ruokaa jne. :D
Yritetään löytää niitä yhteisiä hyviä hetkiä ihan arjesta. Viikonloppuina iltaisin syödään kahdestaan jotain hyvää ja katotaan leffoja.
Uusperheessämme 5 lasta (7-16v) ja tukiverkkoja ei ole; yksi mummi on jäljellä mutta hänet on valjastettu huolehtimaan siitä että 10v serkkupoika osaa mennä ajoissa koulutaksiin;)
Noin kerran vuodessa kaksi nuorimmaista pääsee yökylään entiselle perhepäiväjoitajalleen. Viime syksynä palkattiin mll:n hoitaja kun oltiin katsomassa U2:n konserttia. Nyt kun nuorimmainen aloittaa syksyllä koulun ja sitä myötä partion meillehän koittaa juhlalliset ajat... monta "vapaata" viikonloppua ihan kahdestaan;)
Mutta kai se riippuu niin paljon ihmisestä itsestään miten tilanteen kokee. Itse olen yrittänyt asennoitua niin, että aikansa kutakin
ketjuun jossa kysytään ihan eri asioita kuin oma vastaus?