Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortista

Vierailija
23.03.2011 |

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2011032313419025_rb.shtml

Eli siis mitä? Abortit yleistyneet, ja syynä nykyisin on naisen oma mukavuudenhalu? Mitä tämä tarkoittaa? Sitä, että halutaan seksiä kyllä harrasttaa, mutta ei viitsitä kantaa vastuuta? Kyllä minun mielestäni ehkäisy pitäisi muuten hoitaa kuin raskaudenkeskeytyksellä. Jos ei viitsitä huolehtia asianmukaisesti ehkäisystä, eikö olisi parempi vain pitää ne housut jalassa? Ja ei, en siis teilaa aborttia täysin. Mielestäni naisella pitää olla oikeus tähän valintaan. Olen vain sitä mieltä, että nykyinen elämänmeno on sitä, että eletään huolettomasti ja mitään miettimättä. Ei kanneta vastuuta, ja koko ajan halutaan vain enemmän ja enemmän. Ja kyllä, ymmärrän, että ehkäisy ei aina toimi. Ja mitä minuun tulee, voin kertoa, että olen käynyt yhden abortin läpi, ja ehkäisy ei toiminut. Käytin pillereitä oikein, turha on siitä kommentoida. Mitä syitä tähän oli, olivat ikä (17 vuotta), lapsen isä (paljastui jälkeenpäin narkkariksi), ja se, että halusin saada itselleni ns. "oikean" elämäntilanteen, eli koulutuksen jne... En olen tästä ylpeä, enkä siitä koskaan puhu, mutta tämä on ikävä tahra menneisyydessäni, jota en pääse pakoon. Oliko päätökseni tarpeellinen ja oikea sitä voikin sitten miettiä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi