Luin äsken av:lta mielipiteen, jonka mukaan tämä nainen on ihan tavis, ei mitenkään ihmeellinen
http://www.icelebz.com/celebs/janina_frostell/images/photo31.jpg
Ei voi muuta sanoa, kuin että melkoisia huippumalleja täällä palstailee, jos asia on noin :)
Kommentit (23)
ja kyllä mä ymmärrän, että kauneus on ihan oikeasti katsojan silmissä. Janina on mielestäni kaunis, mutta moni muu kauniiksi väitetty ei kyllä tosiaankaan ole (kuten esim. Elizabeth Taylor nuorena, RIP)
On myös ihmeellistä että moni kulkee laput silmillä. Jos Janina on lihonut, niin sitä ei voi myöntää? eikä missään nimessä sanoa ääneen moista totuutta :)
erityisen näköinen. Kiva, kun on mielipiteitä laidasta laitaan - kuten että suklaa on pahaa ja lehmät osaavat lentää :) ap
On myös ihmeellistä että moni kulkee laput silmillä. Jos Janina on lihonut, niin sitä ei voi myöntää? eikä missään nimessä sanoa ääneen moista totuutta :)
On ihan normaalia, että yli 30-kymppinen synnyttänyt nainen on normaalipainoinen eikä langanlaiha. Eikä se kasvojen kauneus ole mihinkään hävinnyt. Sitäpaitsi liika laihuus alkaa vanhentaa Janinan iässä.
Ei toi Janina ole koskaan ollut mikään mun suuri idoli. Itse tykkään vähän sirommista naisista.
erityisen näköinen. Kiva, kun on mielipiteitä laidasta laitaan - kuten että suklaa on pahaa ja lehmät osaavat lentää :) ap
mielipiteitä on oikeasti erilaisia, ja ihmiset kokee kauneuden niin eri tavalla. Lehmät ei osaa OIKEASTI lentää, se ei ole mielipidekysymys se on fakta. Mutta ei ole olemassa mitään faktista kauneutta, on vaan mielipiteitä kauneudesta. Maailmassa ei ole olemassakaan ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä kaunis.
On ihan normaalia, että yli 30-kymppinen synnyttänyt nainen on normaalipainoinen eikä langanlaiha. Eikä se kasvojen kauneus ole mihinkään hävinnyt. Sitäpaitsi liika laihuus alkaa vanhentaa Janinan iässä.
Mitenkäs esim. missikisojen tuomarit??
kuinka monta mielipidettä tähän maailmaan mahtuu :) ap
Ei toi Janina ole koskaan ollut mikään mun suuri idoli. Itse tykkään vähän sirommista naisista.
Mitenkäs esim. missikisojen tuomarit??
naiselta, upeat muodot, siksi on monen miehen suosikki ollut äänestyksissä. Tuskin nytkään lihava on, mutta av-anorektikkojen mielestä tietenkin ;)
Sehän se on kaunista, kun rintojen kohdalla kuopat ja persettä ei ole. Oikeasti, yli bmi 26 on lievästä ylipainoinen, eikä 22 bmi niinkuin te väitätte. Janina on aivan normaalipainoinen, tälläkin hetkellä.
kuinka monta mielipidettä tähän maailmaan mahtuu :) ap
missä tynnyrissä sä olet kasvanut?
Käypä lukemassa uudestaan se viestiketju ja etsi sieltä kohta missä noin on kirjoittanut, et tule löytämään.
Tiedätkö mitä tarkoittaa enää?
naiselta, upeat muodot, siksi on monen miehen suosikki ollut äänestyksissä. Tuskin nytkään lihava on, mutta av-anorektikkojen mielestä tietenkin ;)
Sehän se on kaunista, kun rintojen kohdalla kuopat ja persettä ei ole. Oikeasti, yli bmi 26 on lievästä ylipainoinen, eikä 22 bmi niinkuin te väitätte. Janina on aivan normaalipainoinen, tälläkin hetkellä.
kroppa sitä vastoin on kaunis. Tämä nyt on vaan mun mielipide enkä itsekään ole kaunotar :)
Eikä ole fotoshopattu? Hyvältä näyttää.