Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan olleet näin mustasukkaisia? (lainaus toisesta ketjusta) ?

Vierailija
23.03.2011 |

[quote]

Miksi ette vahdi miehiänne?

Miehiä pitää vahtia ja tarkkailla. Älkee ottako miehiänne itsestäänselvyytenä. Pyykätessänne katsokaa onko siemennestevuotoja alushousuissa. Kaikkea pitää tarkkailla. Tutkikaa taskut, kännykkä, kun mies käy suihkussa.

Älkee ikinä myöntäkö urkkimista. Kaikki poikkeava käytös kielii aina, jostain vosusta.

Yllättäkää mies tulemalla vastaan työpaikalle. Soitelkaa yllättäviin aikoihin työpaikalle. Tarkkailkaa rahan käyttöä. Urkkikaa tiliä.

Käteisen käyttö on vähentynyt. Tiliotteessa saattaa näkyä outoja kahvilakäyntejä.

Pitäkää kiinni miehistänne. Meillä meni onneksi hienosti, kun mies työskentelee nykyään kotonaan silmieni alla. Hän on patologinen valehtelija ja kyltymätön pettäjä.

Mikään ei auta. Ainoastaan systemaattinen tarkkailu. Rakastakaa miehiänne!

[/quote]

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: salarakas

Vierailija
2/28 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mustasukkaisuus on nuorten naisten ongelma, yleensä täysin omasta epävarmuudesta johtuva.

Eläkeikäinen ei enää ole mikään nuori mun mielestä.

Ja tuttavapiirissäni useimmiten ne kyttäävät mustasukkaiset on päälle 40..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen. Mustasukkaisuus on täysin hyödytön tunne.

Minä rakastan miestäni ja hän rakastaa ja haluaa minua enemmän kuin minä häntä. Meitä sitoo pitkä parisuhde, lapset, koti ja yhteinen elämä.

Mutta ei tämä elämä mitään täydellistä onnea ole, välillä tulee vaikeita aikoja ja me molemmat olemme vain vajavaisia ihmisiä.

Jos mieheni joskus hairahtaisi sivusuhteeseen, en edes haluaisi tietää. Se ei satuttaisi minua, eikä muuttaisi mitään.

Vierailija
4/28 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen jatkuvasti kyttäisi.

Mieheni ystävällä on suhde työkaveriinsa. Ruokatunneilla ja kahvitunneilla on toisen naisen kanssa. Joskus harvoin on "ylitöissä". Pitää kuitenkin huolen ettei näitä "ylitöitä" ole liian usein. Joka päivä tyhjentää itse taskunsa ja tarkistaa kännykän. Toisen naisen puhelinnumeron on opetellut ulkoa. Miehellä on myös ollut tapana pitää aina käteistä rahaa mukana, jolloin on helppo käydä esim. ravintolassa. Vaimonsa ei kaikesta kyttäämisestään huolimatta ole saanut miestään kiinni. Tietysti tuossa auttaa myös se että miehen työmatka on pitkä, eikä koskaan vietä työkavereiden kanssa vapaa-aikaa eikä ole muutenkaan yhteyksissä (paitsi se toinen nainen). Kyllä se onnistuu mainiosti kun vain tietää kikat ja on järjestelmällinen joka päivä.

Enkä minä aio kertoa vaimolle, on kerran huutanut minulle suoraan huutoa kun luuli minun iskevän hänen miestään. Mitä en yrittänyt.

Vierailija
5/28 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tarkkaavaisempi pettäjä. KYllä vankka on tässä tapauksessa valinnut vanteensa.

Vierailija
6/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielisairaalta! EN kyttää miestäni, en ollenkaan.

Vierailija
7/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksais elää, jos en vois luottaa mieheeni. Sairasta tuollainen vahtiminen..

Vierailija
8/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkainen mutta vahtimiseen ja kännykän tutkimiseen en alentunut. Mies jäi kiinni ilman noitakin.

Vierailija
9/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aina tietää, mikä kirjoitus on provo ja mikä ei? Mulla on (valitettavasti) yks tuttava, joka harrastaa juuri tuota. Ei ole siis mitenkään mahdotonta, että joku tekis oikeasti noin.

Vierailija
10/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosin enää työskentele kotona. Kaveri oli paljon rennompi, kun ukkonsa oli töissä kotonaan.

Nyt käy ulkomailla ja matkustelee paljon. Kaveri on kilahtanut täysin. Soittelee tunnin välein vaikka oltaisi suuremmalla porukalla kahvilla.

Vitsailee usein tutkineensa miehensä sähköpostin yms. Ihan huumorin varjolla. Tekisi mieli sanoa että menee vähän yli, mutten kehtaa.

Vierailija
11/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole huumorintajua???

Sitäpaitis tuo voi olla silti totta. Entä jos kirjoittaja vitsailee, mutta oikeasti tekee tuota? Onhan näitä sekopäitä.

Vierailija
12/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinät kaatuneet päälle jo vuosia ja elämänilot tasan tarkkaan tuossa...

Vierailija
13/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin äitini olisi heränyt henkiin. Tuli hyvin huono fiilis. Isä oli pettänyt äitiäni. Taisi olla liikaa äidin hermoille?

Vierailija
14/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverin vaimo (työtön) kävi aina työpaikallamme (kauppa) kyttäämässä hyllyjen välissä mitä miehensä töissä puuhaa. Ensin luulin että on menossa juttusille eikä viitsikään mennä jos miehellä on asiakas. Mutta tuo tapahtui useita kertoja viikossa ja monesti näin että ei mennykään juttusille vaikka miehensä jutteli työkaverin kanssa.

Kerran mies oli lähtenyt kaverinsa kanssa baariin, vaimo tuli myös kyttäämään. Pysytteli baarin nurkissa pimennossa ja sieltä ihmisten takaa seurasi mitä mies tekee.

En epäile hetkeäkään etteikö olisi säännöllisin väliajoin tarkastanut housujen ja takkien taskut ja kännykän.

Vierailija
15/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverin vaimo (työtön) kävi aina työpaikallamme (kauppa) kyttäämässä hyllyjen välissä mitä miehensä töissä puuhaa. Ensin luulin että on menossa juttusille eikä viitsikään mennä jos miehellä on asiakas. Mutta tuo tapahtui useita kertoja viikossa ja monesti näin että ei mennykään juttusille vaikka miehensä jutteli työkaverin kanssa.

Kerran mies oli lähtenyt kaverinsa kanssa baariin, vaimo tuli myös kyttäämään. Pysytteli baarin nurkissa pimennossa ja sieltä ihmisten takaa seurasi mitä mies tekee.

En epäile hetkeäkään etteikö olisi säännöllisin väliajoin tarkastanut housujen ja takkien taskut ja kännykän.

Hirveetä! :D Tuossa tapauksessa seinät on tosiaan kaatuneet päälle ja koko rakennus romahtanut niskaan. Mikä saa ihmisen noin pehmeeksi?

Vierailija
16/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että tuo lainauksen kirjoittanutkaan on tosissaan. Pakkohan sen on olla av-huumoria.

Vierailija
17/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastan joskus kännykän ja taskut. Hyvä neuvo tuo alushousujen tarkkailu. Niihin saattaa jäädä siemennestettä.

Vierailija
18/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käyttää kännykkäänsä. Kyllähän pettäjä jäljet pyyhkii aina ja tarkasti.

Vierailija
19/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinta tutkin viikonloppusin, kun ukko nukkuu sikeitä. Pyykin tuoksuttelen, jos haisisi väärä hajuvesi tai nainen.

Kuvittelin tämän olevan yleisempää. No nyt pidätte minua sekopäänä :D Väitän että moni tekee noin. Ei vaan myönnä.

Vierailija
20/28 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni pettämisestä tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän