Pitääkö raskaudesta kertoa, jos se näkyy?
Edellinen raskaus meni kesken. Lapsia on ennestään neljä, joten viides raskaus näkyy jo. Viikkoja on vasta 10.
Haluan pitää tämän itselläni "salassa", kunnes pahimmat keskenmenoriskit on ohitettu ja kaikki näyttää sujuvan hyvin.
Huomaan, että kaikki tuijottavat vatsanseutuani. En halua sanoa mitään, eivätkä he kehtaa kysyä.
Mitä ajattelisit, jos esimerkiksi hyvä ystäväsi olisi mielestäsi selvästi raskaana, muttei sano mitään?
Kommentit (6)
löysää paitaa vaan päälle. Varaudu kuitenkin siihen, että kohta se näkyy selvemmin ja joku kyllä ottaa asian puheeksi.
Mä arvasin jo kuukausi sitten, että työkaveri on raskaana. Maha pullahti aina iltapäivästä selvemmin näkyviin =)
Kertoi juuri "virallisesti" töissä raskaudestaan, nyt kaikki siis tietävät. Mutta en mä mitään sille sanonut vaikka jo aiemmin huomasin.
en minä ainakaan kertonut ennen kuin suurin km-riski oli ohi ja ultrassa näkyi terve sikiö.
No ajattelisin että katos vaan, on raskaana, mutta ei halua vielä kertoa siitä. mutta en tod. kysyisi, ei kuulu hyviin tapoihin,
milloin kertoo. Voi olla, että susta tuntuu vaan, että kaikki huomaa, vaikkei kukaan oikeasti huomaiskaan :) kerro sit ku sun mielestä on oikea aika
kertooko vai ei.