Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö raskaudesta kertoa, jos se näkyy?

Vierailija
23.03.2011 |

Edellinen raskaus meni kesken. Lapsia on ennestään neljä, joten viides raskaus näkyy jo. Viikkoja on vasta 10.

Haluan pitää tämän itselläni "salassa", kunnes pahimmat keskenmenoriskit on ohitettu ja kaikki näyttää sujuvan hyvin.

Huomaan, että kaikki tuijottavat vatsanseutuani. En halua sanoa mitään, eivätkä he kehtaa kysyä.

Mitä ajattelisit, jos esimerkiksi hyvä ystäväsi olisi mielestäsi selvästi raskaana, muttei sano mitään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertooko vai ei.

Vierailija
2/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää paitaa vaan päälle. Varaudu kuitenkin siihen, että kohta se näkyy selvemmin ja joku kyllä ottaa asian puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin jo kuukausi sitten, että työkaveri on raskaana. Maha pullahti aina iltapäivästä selvemmin näkyviin =)

Kertoi juuri "virallisesti" töissä raskaudestaan, nyt kaikki siis tietävät. Mutta en mä mitään sille sanonut vaikka jo aiemmin huomasin.

Vierailija
4/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan kertonut ennen kuin suurin km-riski oli ohi ja ultrassa näkyi terve sikiö.

Vierailija
5/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelisin että katos vaan, on raskaana, mutta ei halua vielä kertoa siitä. mutta en tod. kysyisi, ei kuulu hyviin tapoihin,

Vierailija
6/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin kertoo. Voi olla, että susta tuntuu vaan, että kaikki huomaa, vaikkei kukaan oikeasti huomaiskaan :) kerro sit ku sun mielestä on oikea aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme