Paljonko maksaisit? Kasa duploja
Kommentit (33)
Mun mielestä pitäisi olla tallella esim. kuvat niistä alkuperäisistä pakkauksista.
(itse säästän aina lego-ohjeet ja duplopakkauksista yleensä leikkaan ne paketit kuviksi, jos ei koko laatikkoa pysty säästämään)
Jos olisi näin niin voisi myydä setteinä, silloin saattaisi joku maksaa jopa enemmän.
Tolla hinnallahan kannattaa ostaa jo uudet.
Etpä taida paljoa legoja ostella... Legot maksavat hirveästi, mikä on todella harmi!
Itse pyytäisin noista vähintään 50€
Et tosin saa paljon mitään.
45 kpl uusia palikoita maksaa 15 e, eli 270 kpl palikoita 90 e.
Jäi vielä ukkelit, autot, lentskari ja alustat saamatta...
Mun mielestä pitäisi olla tallella esim. kuvat niistä alkuperäisistä pakkauksista. (itse säästän aina lego-ohjeet ja duplopakkauksista yleensä leikkaan ne paketit kuviksi, jos ei koko laatikkoa pysty säästämään) Jos olisi näin niin voisi myydä setteinä, silloin saattaisi joku maksaa jopa enemmän.
et tulostaisi netistä kuvia ja ohjeita, jos niillä tosiaankin jotain teet?
ekalle ja ainoalle lapselle ostettuja. Setit eivät toki ole täydellisiä, mutta peruspalikoita jo on yli 300 kpl.
Arvasin ton että av-mammat maksaa 5 eur. Mutta kiitos joillekin vinkeistä että kannattaa myydä seteissä ei sitä ehkä halua laittaa 80 eur käytettyyn tavaraan, ne joilla tuo 80 eur on ylimääräistä - ostaa sitten uusia.
Laittaisin huuto.nettiin ja lähtöhinnaksi ehkä 60 tai 70
Mun mielestä pitäisi olla tallella esim. kuvat niistä alkuperäisistä pakkauksista. (itse säästän aina lego-ohjeet ja duplopakkauksista yleensä leikkaan ne paketit kuviksi, jos ei koko laatikkoa pysty säästämään) Jos olisi näin niin voisi myydä setteinä, silloin saattaisi joku maksaa jopa enemmän.
et tulostaisi netistä kuvia ja ohjeita, jos niillä tosiaankin jotain teet?
eikä pakkauksesta näy kuin se etukuva.
OIs myös kiva tietää mikä setti on kyseessä jne.
no mutta 25% uuden hinnasta voisin maksaa. (Tosin jos olisi kuvat ja saisi alkuperäisen setin ainakin lähes kasaan, niin voisi pyytää kyllä enemmänkin.)
on taas näitä av-palstan hintavastauksia. Tossahan on jo palikoitakin yli 300 kpl !
Minä olisi valmis maksamaan 28 e, en enempää.
Huutiksessahan tuon hinnan voi nähdä.
http://brickset.com/detail/?Set=7843-1
löytyykö kaikki / lähes kaikki palat?
Voisin ostaa kympillä...
muistaakseni 7840, tuo on melko suosittu lentokone ja itsekin yritin metsästää sitä käytettänä.
Tällä hetkellä uutena sen saa 199 $.
Mutta kuten joku sanoi huutiksessahan se selviää.
muistaakseni 7840, tuo on melko suosittu lentokone ja itsekin yritin metsästää sitä käytettänä. Tällä hetkellä uutena sen saa 199 $. Mutta kuten joku sanoi huutiksessahan se selviää.
on ihan eri asia myydä jotain käytettyjä irtipaloja, kuin uutta täydellistä settiä.
Lisäksi, esim.noi eBay hinnat jne. ei kyllä oikein päde Suomessa... täällä ei tunnu olevan niin faniharrastajia niin paljon.
Jos joku haluaa ostaa duplo legoja (195 kpl) paketin jossa mm. 15 kpl ukkoja, paljon kulkuneuvoja, 7 eläintä, muutama rakennusalusta (mm. iso) ja palikoita tietysti jne..
ottakaa yhteyttä s-postilla niin laitan kiinnostuneille kuvia.
sarkku85@gmail.com