Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOSTUUKO LÄÄKÄRIT KÄYNNISTÄMÄÄN SYNNYTYKSEN

Vierailija
23.03.2011 |

Kun meillä on tilanne tämä; La on mennyt jo ja mies joutuu lähtemään maanantai-iltana 200km päähän leikkaukseen. Hänellä menee siihen reissuun ainakin viikko, joten minä olisin sillä aikaa yksin lähdössä synnytykseen tai mahdollisesti edessä olevaan käynnistykseen. Tässä olisi nyt siis vain enää 4pv aikaa käydä synnyttämässä ja tulla kotiin. Kyseessä esikoisemme, joten olisi todella masentavaa mennä synnärille yksin ja miehelle iso iso menetys jos ei saa olla mukana. Suostuisiko lääkärit siis esim. huomenna käynnistämään synnytyksen, niin hyvällä onnella ehdittäis vielä kotiinkin ennen miehen lähtöä, hän saisi olla sitten mukana tässä kaikessa???

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei synnytetä kaikissa julkisissa pikkusairaaloissakaan.

ja tuo eml on poistunut jo aikapäiviä sitte..

vuosi sitten erikoismaksuluokassa.

Vierailija
22/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoismaksuluokka-systeemi on poistettu Suomessa jo vuosia sitten. Suomessa ei missään yksityissairaalassa hoideta synnytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa lobotomiaan.

Vierailija
24/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän loukkaantui yllättäen ja hänet lähetettiin leikkaukseen helsingin dextraan ja jos leikkausta siirretään, polvi, jota hän kipeästi tarvii työssään, ei ehkä koskaan palaa hyväksi.. Jos palaa enää nytkään!

ap

Vierailija
25/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei ole päivystysleikkaus. Piste.

Hän loukkaantui yllättäen ja hänet lähetettiin leikkaukseen helsingin dextraan ja jos leikkausta siirretään, polvi, jota hän kipeästi tarvii työssään, ei ehkä koskaan palaa hyväksi.. Jos palaa enää nytkään! ap

Vierailija
26/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä, miehesi menee leikkaukseen ja tulee takaisin kotiin ja pääsette yhdessä vielä synnyttämäänkin.

se tulee kuitenkin vasta rv 42, jos haluaa tulla ollenkaan ulos

Vierailija
27/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai aiotko vaan provota lisää?

Vierailija
28/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallinen kysymys, miksi täältä ei saisi kysyä kun jollain varmaan on samansuuntaisia kokemuksia?

itse en usko, että tuo on syy käynnistää synnytys, mutta toisaalta sullahan voi mennä vaikka yli ajan ja miehesi pääseekin mukaan.

Vierailija
29/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että täältä löytyisi joku ammattilainen joka tietää vastauksen, mutta alan selvittää asiaa muualta... Kiitos myös siitä, että olette noin ymmärtäväisiä ja empatiakykyisiä! Jos leikkaukseen joutuminen varmistui eilen, niin en ehkä ole voinut selvittää asiaa aiemmin!! Ja mies ei suunnitellut treeneissä loukkaantumista ja vieläpä la;n tienoille. Olisittepa itse samassa tilanteessa niin loppuisi tuo naljailu... Tympeitä ihmisiä! Hyvää keväänjatkoa...

ap

Vierailija
30/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käynnistys tulisi miehen leikkauksen kanssa samaan aikaan mikäli ei synny tässä 4pv aikana itse. Eräälle oikeasti ystävälliselle aiemmalle vastaajalle tämä siis.

Vierailija
31/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käynnistys tulisi miehen leikkauksen kanssa samaan aikaan mikäli ei synny tässä 4pv aikana itse. Eräälle oikeasti ystävälliselle aiemmalle vastaajalle tämä siis.

Oikeasti vauva voi IHAN HY>VIN syntyä rv 42+3 vaikka.

Useimmiten eka yliaikaiskontrollikin on vasta tasan rv 42+0.

Vierailija
32/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että täältä löytyisi joku ammattilainen joka tietää vastauksen, mutta alan selvittää asiaa muualta... Kiitos myös siitä, että olette noin ymmärtäväisiä ja empatiakykyisiä! Jos leikkaukseen joutuminen varmistui eilen, niin en ehkä ole voinut selvittää asiaa aiemmin!! Ja mies ei suunnitellut treeneissä loukkaantumista ja vieläpä la;n tienoille. Olisittepa itse samassa tilanteessa niin loppuisi tuo naljailu... Tympeitä ihmisiä! Hyvää keväänjatkoa...

ap

Jos oikeasti halusit tilanteen ratkaista, olisit ehdottomasti ottanut yhteyttä synnärille jo monta päivää sitten.

Vierailija
33/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä tilanne selvisi vasta eilen, en mitenkään ole voinut selvittää monta päivää aiemmin!!!

Vierailija
34/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin tärkeä ja pätevä syy, että siirrätte miehen leikkausaikaa.

Vierailija
35/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Elämysmatkailua.

No jos teille on esikoinen tulossa, se on niin tärkeä ja pätevä syy, että siirrätte miehen leikkausaikaa.

Vierailija
36/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keksinyt koko tarinan! Näitä keksittyjä tarinan aloituksia onkin aika iso osa kaikista aloituksista. Ihan hyvä tapa kuluttaa aikaansa!

Vierailija
37/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tukea ja apua tarvitsin.

Olen ollut siellä itsekin viidesti.

Vierailija
38/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä tilanne selvisi vasta eilen, en mitenkään ole voinut selvittää monta päivää aiemmin!!!

tätä sen sijaan, että olisit jo eilen ryhtynyt järjestämään asiaa. Tai heti tänä aamuna. Onko sulla jotain muitakin vaikeuksia elämän käytännön juttujen kanssa?

Vierailija
39/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuussyista (joka tuo ap:n syy viimekadessa on) kaynnistamaan, vaan pitaa olla terveydellinen syy (ap:hen tai vauvaan liittyva, ei siis ap:n mieheen...). Kaynnistys on kuitenkin laaketieteellinen toimenpide, ja JOS nyt joku menisi siina vikaan, niin laakarin pitaa pystya puolustamaan sita laaketieteellisin syin. Muutenkin Suomessa kaynnistetaan jopa yliaikaisia erittain nihkeasti ja vasta viime tipassa.

Vierailija
40/49 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada käynnistys juuri viikonlopulle, niin että synnytät sunnuntaina. Ja sitten venytät sairaalassaoloa niin kauan kunnes mieskin pääsee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi