Nutrausta 11pv, kalorit jää joka pv alle 500.
Kummallista. Ei ole nälkä. Kroppa sopeutunut hyvin ja mieli myös.
Hyvillä mieli eteenpäin =)
Kommentit (10)
3-4 pv oli pahimmat, mutta nyt mennään eikä meinata.
ap
en ole ikinä ollut niin energinen kuin nutratessa :). Ja kun paino vielä tippuu vauhdilla niin mikäs siinä ollessa :))
Nyt on tunne, että jaksan kyllä olla sen 12 vkoa ihan kevyesti tällä kuurilla.
Painoa en ole vielä mitannut (alun jälkeen), mutta farkut ei kyllä enää kiristä yhtään =)
ap
...eikä energistä oloa ole tullut. Kaksi viikkoa takana, ja vieläkin heikottaa ja on nälkä suuren osan päivästä.
Vinkkejä?
...eikä energistä oloa ole tullut. Kaksi viikkoa takana, ja vieläkin heikottaa ja on nälkä suuren osan päivästä.
Vinkkejä?
jos syö 5 pussia päivässä, vain ja ainoastaan, ja juo paljon vettä niin kyllä siinä pitäisi ketoosi tulla päälle (eli just se hyvä fiilis, jolloin ei ole nälkä)
Täällä osanutraus menneillään viikon nutrikuurin jälkeen.
Myös itselläni hyvä olo, mutta liikunnat olen joutunut jättämään kävelylenkkeihin. Raskaampi liikunta alkaa heikottamaan energian puutteessa.
Tsemppiä!
Jostakin syystä kroppani ei vain kestä raskasta liikuntaa kuurin aikana. Olen siis pudottanut painoa nutreilla siten, että olen jo normaalipainossa. Voi syynä olla sekin, että alan olla tavoitteessa.
Mutta nyt siis osanutrauksella ja olo on liikkumisenkin kannalta parempi.
Yhtenä päivänä jouduin syömään puolikkaan patukan, kun olin poissa kotoa enkä voinut tehdä pussijuomaa. Eikö puolikas patukka kuitenkin vastaa yhtä pussia?
Vinkkejä?
jos syö 5 pussia päivässä, vain ja ainoastaan, ja juo paljon vettä niin kyllä siinä pitäisi ketoosi tulla päälle (eli just se hyvä fiilis, jolloin ei ole nälkä)
ekat kolme päivää olivat hankalimmat, sitten ei tehnyt heikkoakaan!