Karppasin 3 viikkoa ja nyt riitti!
Kommentit (18)
Eikös karpit suosi voita, eikä mitään oliiviöljyä??
Yksi harha- ( ja ennakko-)luuloista.
Sairasta syödä jotain rasvamakkaroita ja karsastaa esim. puuroa!
eikä mikään karppien yleinen periaate:D
joten joko tosi onneton provo tai tosi onneton "karppaaja"...
Mä en millään voi ymmärtää miten niin moni jaksaa vaahdota karppauksesta negatiivisessa mielessä, kun yleensä eivät edes tiedä mistä puhuvat.
En itse karppaa, mutta kyllä mä pystyn myöntämään ja näkemään, että siinä onvarmasti aika järkevä ruokavalio.
Itse harrastan ruoka-aineiden yhdistämistä siten, että syön joko kasviksia ja lihaa/maitotuotteita tms. tai sitten kasviksia ja muita hiilihydraatin lähteitä. Eli en syö salattia, pottua ja lihaa, vaan salaattia ja pottua tai salaattia ja lihaa. Vatsa toimii paremmin näin. Pahimpia mun ruoansulatukselle on lasagnet sun muut, missä on kaikki mahdollinen sörssätty yhteen. Siitä menee tuntikausia toipua.
... voiko kuitenkin niitä a-luokan makkaroita vähän syödäkin vaikka karppaa?
Ei ois muuten mitään ongelmaa, mut leipä on niin hyvää! En pysy siitä erossa millään. Peruna, pasta, riisi ym. heleposti ilman, mutta leipä... Ei vaan pysty.
Sekä turkkilaista jugurttia. Paino on nyt tippunut nelisen kiloa. Syön kolme ateriaa päivässä ja olo on hyvä.
Ei ois muuten mitään ongelmaa, mut leipä on niin hyvää! En pysy siitä erossa millään. Peruna, pasta, riisi ym. heleposti ilman, mutta leipä... Ei vaan pysty.
Sekä turkkilaista jugurttia. Paino on nyt tippunut nelisen kiloa. Syön kolme ateriaa päivässä ja olo on hyvä.
Voin myös ekat kaksi viikkoa vetää leipää huoletta? Anteeksi, oon ehkä vähän idiootti kun tälläsiä kyselen.
Enkä syö edelleenkään munia aamiaiseksi, rasvamakkaroita tai pekonia koskaan.
Voin myös ekat kaksi viikkoa vetää leipää huoletta? Anteeksi, oon ehkä vähän idiootti kun tälläsiä kyselen.
Varmasti saat syödä leipää kun syöt vaan. Jos haluat noudattaa atkinsin induktio -nimellä kulkevaa dieettiä kahden viikon ajan, hiilihydraatteja saa tulla enintään 20 g/vrk, joista kasviksista 12-15 g. Leipä ei siis mahdu silloin ruokavalioon.
Voit harrastaa hyväkarppausta, ja luopua vaikka perunasta, riisistä ja pastasta, mutta pitää kohtuullisen määrän ruisleipää ruokavaliossa. Aina laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Jos ei halua syödä vähähiilihydraattisesti ja hiilareita rasvalla korvaten, ei kannata karpata. Simple as that.
on aina haitallista. Mutta, niin makaa kuin petaa. Aikuinen ihminen on itse vastuussa syömisistään.
Suosi fileitä, broileria, possua, nautaaa....ja kasviksia, vihanneksia lisukkeeksi.
Kokemusta, nimittäin -15 kiloa vuoden alusta pelkällä karppaamisella. Ei liikuntaa sattuneesta syystä, mutta paino se vaan laskee, ja vielä täysin ilman nälkää :)
enkä ole syönyt yhtään rasvamakkaraa:)
Enempi kasviksia varmaan kuin alkuvuonna yhteensä. Lisäksi kalaa, kanaa, fetaa, halloumjuustoa. Oliiviöljyä olen käyttänyt myös paljon, sekä pähkinöitä ja manteleita.