Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun teidät kutsutaan saunomaan otatko omat pesuaineet mukaan?

Vierailija
22.03.2011 |

Odotatko vieraiden ottavan jos te kutsutte heidät?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat pesuaineet, sillä haluan pitää ihoni ja hiukseni hyvässä kunnossa.

En oleta, että kyläpaikassa olisi juuri minun iholleni ja hiuksilleni sopivia pesuaineita.

En odota, että vieraat ottaisivat omia pesuaineita mukaan. Saavat aivan vapaasti käyttää niitä mitä meiltä löytyy.

Vierailija
22/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuaineet, pyyhkeet ja muut kylpyvälineet. En halua käyttää toisten saippuoita.

Koska käydään aika paljon reissuissa niin minulla on aina pakattuna toilettilaukku jossa valmiina nuo kyläily-/reissusaippuat.

En nyt suuttuisi jos joku vieras meillä käyttäisi saippuoitamme, mutta ehkä vähän ärsyttäisi, etenkään jos ei lupaa kysyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menemme tiettyihin paikkoihin, joissa ei ole esim. hoitoainetta.

Meillä saa käyttää meidän shampoita yms, jos haluaa. enkä edes piilottele parempia pois : D

Vierailija
24/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nin herkkä iho, että voin käyttää vain apteekin shampoota, pesunestettä ja kasvojen puhdistusaineita. Tuo shampoo on tärkein.

Mutta jos joku tulee meille saunaan, ei tarvi olla mitään mukana. Meillä on herkän ihon pesuaineet ja rasvat, mutta myös tuoksusaippuoita ja shampoita vieraita varten.

olen allergikko jolla herkkä iho. Pahimmillaan väärää pesutuotetta käyttäneenä, mun on pitänyt 30min kuluttua lähteä päivystykseen koska iho reagoi niin voimakkaasti. Ja sekin tuote oli tarkoitettu herkälle iholle.

Vierailija
25/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meille tulee ihmisiä saunomaan en odota että on omat pesuaineet tai pyyhkeet.

Useimmiten, kun meidät kutsutaan saunaan, jätän saunomisen väliin ja keskityn seurusteluun.

Vierailija
26/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten aina omat mukana, mutta äidilleni en viitsi ottaa mukaan, kun löytyy samoja tuotteita. Harvoin tulee käytyä kavereilla saunassa kuitenkaan, ei ole iso vaiva ottaa pesuaineita mukaan.

Vierailija
27/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en menisi kenellekään saunomaan. Hoidan peseytymiseni kotona.

Vierailija
28/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään käyttää luomushampoita. Suurin osa marketti- ja kampaamoshampoista haisee musta pahalle, en halua sitä hajua hiuksiini.

Toki meillä saa käyttää meidän pesuaineita!

Vierailija
29/29 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tästä annetaan jonkinlaiset ohjeet. Edellisessä saunaillassa ei tarvinnut ottaa, mutta otin silti oman hoitoaineen.

Minun pesuaineeni ja rasvani ovat ihan vapaasti vieraiden käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme