Huutiksesta
Kauanko odotatte yhteydenottoa osta heti kohteen sulkeutumisen jälkeen?
Mulla yks ostaja osti eilen tuotteen eikä ole vastannut mailiini mitenkään.
Odottelen toki vielä paäivän pari ennen kuin otan ylläpitoon yhteyden ja laitan tuollle ostajalle negan.
Ärsyttää vain nuo hupi ostajat. Jos kohteessa on osta heti pitäisi myös tajuta et se on myös maksa heti kohde.
Käytöstapoihin kuuluu myös vastata yhteydenottoon.
Arh:(
Kommentit (8)
Huutis FAQ:
"Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"
Kaikki eivät lue sähköpostiaan päivittäin, joten ole kärsivällinen yhteydenottojesi kanssa. Kauppakumppanisi saattaa käyttää internetiä esimerkiksi ainoastan työ- tai opiskelupaikaltaan käsin. Puhelimeen vastaamattomuus saattaa johtua yhtä lailla vain siitä, että kauppakumppanisi on parin päivän työmatkalla.
Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta. "
myyjän viestiin että maksu ja yhteydenotto 1 tunti huudon sulkeutumisesta. Mä en hyväksy selityksiä maksuliikenneaikataulusta eri pankkien välillä. Kun tuotteen ostaa niin menee rahat kourassa maksamaan ne siihen pankkiin jossa on mun tili. Näin se homma etenee.
tarkoittaa sitä, että myös yhteyttä otetaan nopeammin kuin tavallisen kohteen sulkeutumisen jälkeen. Tavallisen kohteen sulkeutumisen on päättänyt myyjä mutta osta heti-kohteen huutaja sulkee kohteen itselleen sopivana hetkenä ja on silloin koneella. Joten en ymmärrä, miksei yhteyttä voisi ottaa nopeastikin. Yhden osta heti-kohteen huutajalle annoin negan kun kolmen viikon jälkeen ei ollut kuulunut mitään; hän ei edes ilmoittanut ettei lunastakaan huutoaan vaikka sitä pariin kertaan pyysin. Odottelisin kuitenkin muutaman päivän ihan rauhassa ja vasta sitten laittaisin s-postia.
käyny kusee tyypin postiluukusta kun ei oo maksanut?!!
Käy nyt ihmeessä, oppiihan olemaan!
Tollasesta lussuilusta alkaa ostajat hyppii silmille. Kostautuu meille kaikille huutismyyjille kun ostajien kanssa lepsuillaan!!
Kaikenlaisia amatöörejä taas liikenteessä, vie maineen meiltä TOSIMYYJILTÄ.
Minusta osta heti-kohde tarkoittaa sitä, että myös yhteyttä otetaan nopeammin kuin tavallisen kohteen sulkeutumisen jälkeen. .
Ei tarkoita. Lue säännöt.
ihan yhtä kauan kuin muunkin huudon kanssa. Ei osta heti -kohteisa ole mitään eri sääntöjä. Ja viikko on ihan ok aika odotella Huutonetin mukaan. Hätäilijät pysykööt poissa!