Te, joilla pitkä parisuhde takana (siis yhä on)
miten mies huomioi sinua esim. 20 yhteisen vuoden jälkeen? Pitääkö itsestäänselvyytenä?
Kommentit (5)
huomioi lähes samalla tavalla, kuin suhteen alkuaikoina. Halii, silittelee, taputtelee, suukottelee päivittäin. Kertoo myös joka päivä rakastavansa. Välillä järjestää yllätyksiä, kuten järjestää mulle tyttöjeniltaa tms. Perusmuistamiset synttärinä ja äitienpäivänä.
sanoo joka päivä rakastavana, halailee ja suukottelee. Samaa mitä aina ennenkin :)
Ollaan oltu yli 18 vuotta yhdessä. Ihanasti huomioi joka päivä jotenkin pienesti. Taputtelee pepulle, hieroo, määrää mut kylpyyn ja laittaa itse lapset nukkumaan... En jaksa kirjottaa eneempää:)
Sanoo rakastavansa päivittäin, pussailee ja silittelee. Väsyneenä toki huomio vähäisempää. Järjestää pieniä yllätyksiä, haluaa että minulla hyvä olo ja mieli.
Tiedän, mulla on ihana mies! Voi kun sen aina itsekin muistaisi ja osaisi arvostaa tarpeeksi. Arjen vilinässä vaan päivät hurahtavat menojaan eikä muista näitä asioita ajatella.
yhteiseloa takana. Eipä tuo mitään ylimääräistä huomiota nykyään anna, jos kiehnää kerran viikkoon, niin panettaa. Muuta läheisyyttä ei ole, emme istu koskaan sohvalla vierekkäin, emme nuku vierekkäin, emme ikinä suutele edes seksin yhteydessä. Joulu ja äitienpäivä on pakkomuistamista, kun lapset haluaa...