Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko kellään ylimääräistä spotify kutsua? Ilomielin ottaisin vastaan :)

Vierailija
22.03.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siinä taitaa olla jotkut kuuntelurajoitukset (tunteja päivässä) Mulla niin vanha spotify, ei premium kuitenkaan ja mulla ei mitään rajoitusta ole. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
2/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka taisit sen jo tietääkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siinä taitaa olla jotkut kuuntelurajoitukset (tunteja päivässä) Mulla niin vanha spotify, ei premium kuitenkaan ja mulla ei mitään rajoitusta ole. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
4/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu ei tee siitä sen ilmaisempaa

Vierailija
5/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

spotifyssa on silti mainokset ja kuuntelurajoitukset? ap

Vierailija
6/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis, vaikka saisi sen koodin, spotifyssa on silti mainokset ja kuuntelurajoitukset? ap

jep

Vierailija
7/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo vanha juttu, mene spotify.com ja valitse sieltä joko unlimited tai premium tarpeesi mukaan, ei mainoksia eikä rajoituksia :) paitsi premium on ainoa, jolla spottarin saa kännykkään...

Vierailija
8/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei piittaa äänenlaadusta, tällä saa rajoittamattoman kuunteluoikeuden mainoksineen

https://kauppa7.sonera.fi/Musiikki

Vierailija
9/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

spotify freetä, joka on muuten sama kuin spotify open, mutta tosiaan ilman tota 20 tunnin rajoitusta...kutsuja jakelee yleensä firmat, jotka tarttee täydennystä asiakasrekisteriinsä, mut luulisin, et maksavien käyttäjien kuukausittain saamat kutsut kelpaa myös

Vierailija
10/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

spotify freetä, joka on muuten sama kuin spotify open, mutta tosiaan ilman tota 20 tunnin rajoitusta...kutsuja jakelee yleensä firmat, jotka tarttee täydennystä asiakasrekisteriinsä, mut luulisin, et maksavien käyttäjien kuukausittain saamat kutsut kelpaa myös

Vierailija
11/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun mulla ei ole Premiumia, muuten olisin kyllä lähettänyt sulle kutsun :). Itse sain Spotify Freen kamun kutsun ansiosta (hänellä siis on Premium).

Tuossa Openissa on tosiaan tuo 20 tunnin kuuntelurajoitus. Musiikin suurkuluttajan tykkään enemmän Freen rajattomasta ajasta.

Vierailija
12/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kuuntelurajoitusta, mutta mainokset kyllä. ap

Harmi, kun mulla ei ole Premiumia, muuten olisin kyllä lähettänyt sulle kutsun :). Itse sain Spotify Freen kamun kutsun ansiosta (hänellä siis on Premium).

Tuossa Openissa on tosiaan tuo 20 tunnin kuuntelurajoitus. Musiikin suurkuluttajan tykkään enemmän Freen rajattomasta ajasta.

Vierailija
13/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako joku kutsun.

Vierailija
14/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freessä tulee mainoksia aina välillä, mutta itseäni ne eivät haittaa. Pieni harmi siihen verrattuna, että on miljoonia kappaleita kuunneltavissa. :)

Vierailija
15/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttänyt sitä jo pitkään ilmaiseksi.

Vierailija
16/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi käyttää Spotifyn ilmaisversiota? Maksan ilomielin kympin kuussa ettei minun tarvitse kuunnella jotain v**un Aleksi Valavuoren mainoshöpinöitä. Se on pieni raha siitä, että saa niin paljon musaa laillisesti käyttöön.

Vierailija
17/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi käyttää Spotifyn ilmaisversiota? Maksan ilomielin kympin kuussa ettei minun tarvitse kuunnella jotain v**un Aleksi Valavuoren mainoshöpinöitä. Se on pieni raha siitä, että saa niin paljon musaa laillisesti käyttöön.

Mua ne eivät haittaa sitten yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi