Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on sopiva palkka lastenhoitajalle pimeänä ;)? (17 v. tyttö)
22.03.2011 |
Tarttis katsoa 7 ja 9-vuotiaiden perään kesän ajan (4 h/päivä). Ei siis varsinaista hoitotyötä, kun kyseessä noin isot lapset.. Ruokaakaan ei tarttis laittaa, vain lämmittää.
Riittäiskö 7 e/h?
Apua, teilataankohan mut ;D?!
Kommentit (22)
MLL hinnat ovat joko 6,20 tai 8,20 €/h.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Paitsi siitä tietenkin vähennetään mahdolliset verot sekä työntekijän eläkemaksut, jos hoitaja on jo täyttänyt 18 vuotta ja yhdeltä perheeltä saatu palkka kuukauden aikana on tarpeeksi suuri (raja on n. 50 euroa).
Minusta kuitenkin palkan pitääkin olla tilapäisistä yhden illan keikoista suurempi kuin säännöllisestä hoitamisesta. 7 euroa / tunti on ihan hyvä palkka 17-vuotiaalle, joka hoitaa lapsia useampana päivänä peräkkäin.