Miten saitte selville kumppaninne pettäminen?
Tai toisinpäin että miten teidän kumppani sai selville oman pettämisesi.. Tai jos epäilitte pettämistä, miten "pengoitte" asiaa, että saitte vahvistuksen epäilyynne..
Kommentit (18)
oma mieheni tuli reissusta ja taas kerran vaaleita kutreja löytyi lakanoista jotka oli mukana hänellä.
AP
miehen toiselta naiselta tuli tekstiviesti minulle... että taidamme tuntea saman miehen...
soitin naiselle...
siltä seisomalta menin pistämään avioeron vireille...
seuraavan miesystävän pettämisiä en voi tarkkaan tietää mutta puhelin täysi naisten viestejä,numeroita ja ainaista autolla ramppaamista,kun piti soitella ...
ties kenelle...
ja kun olin kotoa poissa,yksi lapsistani kertoi
että miesystäväni lähti salaperäisesti aamulla ja tuli illalla pois ennenkuin minä tulin kotiin...
mitään järjellistä menoa ei miehellä ollut koska työtön luuseri...
miesystävän pettämisiä en voi tarkkaan tietää mutta puhelin täysi naisten viestejä,numeroita ja ainaista autolla ramppaamista,kun piti soitella ... ties kenelle... ja kun olin kotoa poissa,yksi lapsistani kertoi että miesystäväni lähti salaperäisesti aamulla ja tuli illalla pois ennenkuin minä tulin kotiin... mitään järjellistä menoa ei miehellä ollut koska työtön luuseri...
Eli miehen kännykässä ei saa olla vieraiden naisten numeroita, saati viestejä heiltä? Olivatko ne edes epäilyttäviä, vai vaan viestejä? Kerro nyt kun olet ne kuitenkin salaa lukenut. Jos ne ois jotain ehdottelevia niin kai sen olisit tässä kertonut.
Ja aina pitäisi olla läsnä sun seurassasi, kun puhuu puhelua, ettet vaan epäilisi mitään, just.
Ja varsinkaan kotoa ei saa poistua päiväksi, mitäs on tommonen työtön luuseri...
Huh sentään, toivottavasti mies on päässyt ikeestäsi!
menin ja katoin ex-miehen sähköpostin. Jostain syystä vielä sellaisen s-postin jota se ei koskaan edes käyttänyt. Se oli sama s-posti joka oli käytössä sillä facebookiin kirjautuessa. Yllätys oli karmea kun näin facebookilmoituksia joissa se oli viestitellyt työkaverinsa kanssa. Ja niissä viesteissähän näkyi myös MITÄ olivat viestitelleet: Vannoivat rakkautta ja kuinka paljon toisiaan halusivat jne jne jne muuta paskaa.
Äijä tyhmänä yritti kiistää kaiken, eka väitti että se nainen oli ihastunut häneen.. No ei se voinut kauaa kiistää kun mulla oli mustaa valkoisella.
Ero tuli.
Outoa tässä oli se että en ollut koskaan aiemmin katsonut sen sähköposteja tms eikä mulla ollut mitään syytä epäillä pettämistä, ehkä alitajuisesti sitten vaan jotenkin epäilin, en tiedä.
Ja mies yritti kääntää sen mun niskoille:D vitsi mikä daiju, vieläkin pistää ällöttään koko ukko.
onko se ihan normaalia? että miehellä on naisilta kaikenmaailman lirkutteluviestejä puhelimessa?
Siis tuoreita...
ja toiseks:mies oli aina sanomassa minulle jos sanoin vaikka hyvää päivää jollekkin jolla on munat
:D
kyllä on päässyt ikeestä... potkasin lujaa pihalle:)
sanoi lähtevänsä työmatkalle rovaniemelle. uskoin, aikaa kului ja etelän sukulaisemme tuli käymään. Sukulaiseni oli nähnyt mieheni menevän johonkin hotelliin. Siinä miehelläni siis oli selitettävää sukulaisteni läsnäollessa, että mitenkäs tämä homma menikään.
en voi keskittyä itse kysymyksen sisältöön kun mua niin häiritsee tuo otsikon kielioppi "Miten saitte selville kumppaninne pettäminen?". Huh huh...
en voi keskittyä itse kysymyksen sisältöön kun mua niin häiritsee tuo otsikon kielioppi "Miten saitte selville kumppaninne pettäminen?". Huh huh...
luultavammin tullut ketjun aloittaneelle pieni kirjoitusvirhe. :D
onko nää exänne sitten menneet yhteen niiden naisten kanssa, jotka on soittaneet teille, että nussivat miehenne kanssa. Tai muuten vain ovat kärähtäneet.
Oma mieheni jäi myös kiinni sillä tavalla, että toinen nainen soitti kännissä ja sätti minua kun en päästä miestä irti, vaikka mies inhoaa minua ja haluaisi olla vain hänen kanssaan ja meillä kun ei ole edes seksiä enää kuulemma. Herätin mieheni ja käskin tulla puhelimeen selittämään asiaa naiselleen.
Potkaisin miehen pihalle (onneksi ei ollut lapsia ja asuttiin avoliitossa). Mies ei muuttanutkaan tämän naisen luo ja vinkui vielä monta vuotta minua takaisin. En kyllä ottanut.
Huvitti vain jälkeen päin se, että meillä kuulemma oli mennyt tosi huonosti ja seksiäkään ei ollut ja minä väkisin pidin miestä kiinni. Meillä meni yleisesti ottaen ihan hyvin ja oli villi seksielämä (mies oli kieltämättä hyvä sängyssä. Eron jälkeen harrastettiin useasti vielä seksiä, vaikka en takaisin ottanutkaan) ja mitään erikoisempaa riitaa ei ollut koskaan ollut.
sähköpostiin käsiksi tai puhelimeen? Minun mailini sekä kännykkäni ovat tukevasti salasanojen takana ja niin on miehenikin jo töidemme takia. Mutta ei kyllä muutenkaan tulisi mieleen mennä toisen puhelimelle!
ja epäili jatkuvasti, että pettäisin sitä, kun itse huorasi työkaverinsa kanssa. Tunnusti itse
No ex mies jäi kiinni kun tutkasin hänen puhelimensa keskellä yötä,siellä viestejä jossa kysyttiin koska tulee taas käymään yms.No mies selitti asian niin että häntä vaan häiriköi joku väärä numero ettei ole koskaan minua pettänyt.Epäilykset heräsivät siinä vaiheessa kun piti aina päästä paikalliseen baariin "parille".Myöhemmin löysin sitten mieheltäni sim-kortin ja kuitin että sellainen oli ostettu,mies vielä siinä vaiheessa väitti että oli löytänyt parkkipaikalta sen kun oli autoa värkkäillyt...sain tämän toisen kortin numeron selville ja soitin siihen kun eksä oli suihkussa puhelimensa kanssa.Siellä alkoi puhelin soimaan mutta ei vastannut siihen ja sen jälkeen ei se numero ole ollut käytössä :D Mies ei oikeen selitystä tälle keksinyt mutta piti kiinni tarinastaan että oli löytänyt kyseisen kortin,hah hah :D Annoin anteeksi mutta erottiin pari vuotta myöhemmin kun eksä alkoholisoitui täysin..
jep,olin tyhmä ja luulin että rakkaus pelastaa kaiken.Nyt kun ikää on jo vähän karttunut niin ei voi muuta kuin jo nauraa omalle sinisilmäisyydelleen
miesystävän pettämisiä en voi tarkkaan tietää mutta puhelin täysi naisten viestejä,numeroita ja ainaista autolla ramppaamista,kun piti soitella ... ties kenelle... ja kun olin kotoa poissa,yksi lapsistani kertoi että miesystäväni lähti salaperäisesti aamulla ja tuli illalla pois ennenkuin minä tulin kotiin... mitään järjellistä menoa ei miehellä ollut koska työtön luuseri...
Eli miehen kännykässä ei saa olla vieraiden naisten numeroita, saati viestejä heiltä? Olivatko ne edes epäilyttäviä, vai vaan viestejä? Kerro nyt kun olet ne kuitenkin salaa lukenut. Jos ne ois jotain ehdottelevia niin kai sen olisit tässä kertonut.
Ja aina pitäisi olla läsnä sun seurassasi, kun puhuu puhelua, ettet vaan epäilisi mitään, just.
Ja varsinkaan kotoa ei saa poistua päiväksi, mitäs on tommonen työtön luuseri...
Huh sentään, toivottavasti mies on päässyt ikeestäsi!
no ei tuo munkaan mielestä ihan normaalilta kuulosta. Jos on jotain salattavaa, niin kyllä sen huomaa. Jos ei ole, ei tartte edes käyttäytyä niin kuin olisi. Kyllä sitä saman katon alla pitäisi ihan vapaasti pystyä olemaan ja puhelunsa soittelemaan.
olin tätä ennen jo epäillyt kauan ja kysynytkin asiasta. Pakko oli saada selville jotenkin, kun ei kysymällä onnistunut.
Yritti pitää ns.salanimellä numeroa puhelimessa, jotten tajuaisi. Viestin sisältö ei vaan ihan vastannut lapsemme kummisedän kanssa käytyä ajatusvaihtoa.
Epäilin/tiesin kyllä jo aiemmin.
Tossa se vielä kuvioissa toistaiseksi on vaikka viikonloppuna viimeksi antoi aihetta epäilylle.
Voimat vaan niin vähissä eroamis prosessiin:(
Ja se vahvisti epäilyn. Miehet on yllä ketkuja: vaikka on selvät todisteet, niin yritetään toista väittää.