Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö koskaan käy lauantaisin syömässä kolmen aikaan päivällä?

Vierailija
22.03.2011 |

Tuli mieleen tuosta vappualoituksesta. Me ollaan usein juuri kolmen aikaan otettu pöytä lauantaina ja aivan täynnä varauksia on ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulukkoa siitä, millaisiin kellonaikoihin on käyty syömässä lauantaisin. Munkin mielestä vähän kummallinen se ketju. Näköjään tuollakin asialla voi päteä.

Vierailija
2/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulukkoa siitä, millaisiin kellonaikoihin on käyty syömässä lauantaisin. Munkin mielestä vähän kummallinen se ketju. Näköjään tuollakin asialla voi päteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään kotona tai ulkona tuohon aikaan. Vapunaatto on vain vähän poikkeuksellinen päivä.

Eniten mua siinä vappuketjussa nauratti se, että kun lakitus on klo 18 niin sen jälkeen sen ketjun ap ei enää "viitsi" syödä. Mun mielestä se oli vain niin hassusti ilmaistu. Mä viitsin aina syödä!

Meillä toisenlaiset vapunaaton traditiot, joten en tiedä millaista ravintoloissa nykyään on silloin.

Vierailija
4/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään kotona tai ulkona tuohon aikaan. Vapunaatto on vain vähän poikkeuksellinen päivä. Eniten mua siinä vappuketjussa nauratti se, että kun lakitus on klo 18 niin sen jälkeen sen ketjun ap ei enää "viitsi" syödä. Mun mielestä se oli vain niin hassusti ilmaistu. Mä viitsin aina syödä! Meillä toisenlaiset vapunaaton traditiot, joten en tiedä millaista ravintoloissa nykyään on silloin.

kamalat hulinat ja ei ole enää niin rauhallista syödä ulkona illalla vappuna. Kotona sitten grillataan pihalla illalla. Se oli sitä viitsimistä. (se vappuketjun aloittaja)

Vierailija
5/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiasta syödään yleensä myöhemmin tai sitten pitkään ja hartaasti.

Ja varsinkin vappuna tms. Voidaan hyvinkin sinne ravintolaan mennä vasta klo 14.00-15.00.

Vierailija
6/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapunpäivänä naapuriin brunssille (toivottavasti sää suosii!). Molemmissa nyyttäriperiaate.

Viimeksi kun tarkistin tilanteen Helsingin keskustassa, niin siellä oli aattona aika hirveä meininki ja vapunpäivänä ravintoloissa kauheat hinnat aika yhdentekevästä ruuasta ja hirmu tungos.

Oliko tämä nyt pätemistä? ;)

aamiasta syödään yleensä myöhemmin tai sitten pitkään ja hartaasti.

Ja varsinkin vappuna tms. Voidaan hyvinkin sinne ravintolaan mennä vasta klo 14.00-15.00.

Vierailija
7/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon aikaan ravintoloissa syömässä. Mutta siinä toisessa avauksessa nyt pointti oli mun mielestä muussa, eli vappuaatossa ja viitsimisestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi