Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räpeltääkö muut 5-6v. pojat vähän väliä pippeliään?

Vierailija
21.03.2011 |

Kuulemma on huonosti tai "rutussa" kun kysyy. :)

Miten tuon saisi vähenemään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kiellä häntä siitä.

Vierailija
2/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin 56-vuotiaat. Ja kaikki siltä väliltä. Miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5- vuotias yksi ilta makasi sohvalla nakuna ja sai seisokin. Sille tuli äkkiä kiire ilmoittaa kaikille perheenjäsenille miten sillä on iso pippeli! :)

Itse olen koittanut sanoa että pippelillä plerailut tapahtuu omassa huoneessa ja omassa rauhassa.

Vierailija
4/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riesaksi asti, pahin vaihe taisi olla just tuossa eskari-iässä.

Ai että ei saisi kieltää? Ettei traumatisoidu? Ettei tule hintti tai muita estoja?

Ja sitten pitäisi vaan lempeästi hymyten katsoa, kun joka ikinen hetki pieni mies menee kädet jalkovälissä. Kun housut riisutaan pesulle mentäessä tai vaatteita vaihtaessa (yövaatteet / päivävaatteet) on kädet välittömästi munaskuissa kiinni.

Ruokapöydässä, kädet hakeutuu haaroväliin.

Kyllä, ihan taatusti hermostuin ja kielsin. Kädet pois sieltä, et voi kädellä ja istua .. jne tms.. koko ajan tällä tavalla! Ei isikään mene, en minäkään mene.

Ei tietenkään tykännyt komennosta, suuttui.

Ilmeissti vehkeet vain "tuntuvat" ja siksi käsi hakeutuu sinne, ottaa kiinni.

Ei rassaa eikä räpellä eikä plaraa, joten minnekään vessoihin tai huoneeseen peiton alle ei olla käsketty, vain pitää kiinni, "ettei putoa" tai sitten ne tosiaan "tuntuu" , aika isovehkeinen kaveri kuitenkin on.

Onneksi nyt on ikä tehnyt tehtävänsä eikä enää ole samanlaista ollenkaan! Tai sitten se kieltäminen on mennyt perille. Ap.lle, toivoa siis on, ainakin vähäksi aikaa, teininä kait se alkaa uudelleen.

Vierailija
5/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räpellän vieläkin.

M42