miten suhtaudutte tarhan setään?
Tarhaamme on tullut kevään ajaksi miespuolinen hoitaja. Ei voi mitään, mulla vaan pyörii heti kaikki pedo-jutut mielessä. Olen ruvennut tarkkailemaan tyttöäni, että onko havaittavissa jotain merkkejä hyväksikäytöstä... Näin sukupuolisidonnainen minä olen. Tädit takaisin!
Kommentit (26)
vai mistä moinen epäluulo?
Epäiletkö lapsen isää ja muita sukulaismiehiä?
Niin hajoaa ne naisten kuppikunnatkin.
Kyllä, minua on hyväksikäytetty lapsena, ja olen ihan valtavan hysteerinen asian suhteen. Esim. epäilen jopa miestäni, jos hän on tavallista pidempään lapsen kanssa vessa-asioilla tai vie nukkumaan... joskus käyn oven takana kuuntelemassa, kuuluuko jotain epäluonnollista ääntä.
Nyt tämä tarhansetä on kyllä aivan kauhistus minulle.
Ala-asteen opettajatkin (miespuoliset siis) on mun mielestä vähän epämääräisiä tapauksia... Miksi he haluavat hakeutua lasten kanssa tekemisiin ammattinsa vuoksi? Yläasteen ja lukion miesopettajat on ok, koska he ovat aineenopettajia ja siten eivät välttämättä hakeutuneet varta vasten opettajaksi. Mutta kyllä niissäkin miehissä voi olla pedofiileja.
miespuolinen lh päiväkodissa oli mielestäni mukavin hoitaja. Hän jaksoi leikkiä lasten kanssa ja keksi aina uusia ideoita askarteluun ja leikkeihin.
Nainen voi ihan yhtä hyvin olla pedo, eikö se ole tullut mieleen? Vai heijastuuko epäluulosi miestäsi/muuta miespuolista sukulaista kohtaan pelkoon kaikkia miehiä kohtaan?
Nytkin lasteni ryhmässä on kaksi naista ja kaksi miestä.
Nuorempi noista miehistä on molempien tyttöjeni suosikkihoitaja.
mieleenkään ajatella meidän tarhan sedästä mitään tollasta.
Tarhassa on kaksi erityisen parasta hoitajaa, molemmat mun lapsen ryhmässä. Toinen on tarhansetä, siinä parasta on sellainen spontaani puuhaaminen "jahas, nyt aletaan leipomaan" ja toinen on tarhantäti, jossa parasta on se, miten hyvin se osaa "lukea" lapsia, ymmärtää jokaista, mutta pitää hyvän kurin.
Noilla panoksilla homma hoituu!
Ala-asteen opettajatkin (miespuoliset siis) on mun mielestä vähän epämääräisiä tapauksia... Miksi he haluavat hakeutua lasten kanssa tekemisiin ammattinsa vuoksi? Yläasteen ja lukion miesopettajat on ok, koska he ovat aineenopettajia ja siten eivät välttämättä hakeutuneet varta vasten opettajaksi. Mutta kyllä niissäkin miehissä voi olla pedofiileja.
tai hyppää kaivoon. Toivottavasti et tartuta asennevammaa lapsiisi.
Hakeudu hoitoon. Älytöntä edes kysyä tuollaista.
Valitettavasti tuollainen hysteria siirtyy helposti lapsiinkin.
vain siksi, että saivat hyväksikäyttää heitä??
Totta kai miehet voivat haluta työskennellä lasten parissa ihan siinä kuin naisetkin. Minusta on hienoa, että päiväkodissamme on ollut myös mieshoitaja.
(Mua ei ole käytetty seksuaalisesti hyväksi). Epäilyt varmaaan johtuu osaksi siitä kun julkisuudessa on niin paljon ollut esillä tuota lapsien hyväksikäyttöä :(
Mua muuten ihmetyttää suuresti ettei harrastustoiminnassa olevien ohjaajien/valmentajien ym tarvitse esittää todistusta mahd. seksuaalirikostaustastaan!
mieshoitajaan, johtuu siitä että ei ole esitellyt itseään ja en oikeasti tiedä onko se harjoittelija vai mikä. Samoin aamulla tervehtii nihkeästi.
Veljiäkin monilla, enot ja sedät saattavat kyläillä.
Tiedättehän, että samoin kuin raiskauksissa, pedojutuissakin tekijä on yleensä joku läheinen ihminen, miksei myös tarhan setä, joo.
Mutta ap:lla ei taida olla ihan realistinen käsitys maailmasta. Mistä saa alkunsa tuollainen lähtökohtaisesti epäluuloinen ja pahansuopa suhtautuminen kanssaihmisiin??!!
ja selän takana puhujia.. Kokemusta löytyy.
Meidän tarhassa oleva setä on omasta mielestä mukavin ja touhuileekin lasten kanssa, toisin kuin ne juoruakat.
meillä lapsilla oli kans välillä varahoitajana yks setä, ja kaikki pojat oli ihan haltioissaan tästä mieshoitajasta. leikki lasten kanssa aina! toisin kuin ne muijat sielä omissa "ringeissään"
ap sairas mieli sulla..hyi
Montako naispedofiilia onkaan tuomittu Suomessa, ja montako miestä? Kyllä ne pedofiilit löytyvät yllätys yllätys aina sieltä lastenharrastus-toiminnan parista tms.
Tai sitten kyseessä on insesti, ja sitten se on jokin lähisukulainen.
Kyllä namusedät, jotka narraavat lapsia autoonsa ja tekevät sitten temppunsa, ovat oikeasti harvinaisia. Pedofiilit ovat lasten kanssa tekemisissä joka päivä ja käyttävät tilaisuutta hyväkseen.
Huom. Joskus myös tilaisuus tekee varkaan... Miehellä vain sattuu olemaan suurempi seksuaalivietti kuin naisella.
Arvostan samanlaisena työntekijänä kuin muitakin. tällä on ainakin se vahvuus, että järjestää liikuntaa.
että naisetkin voivat olla hyväksikäyttäjiä? Ja tuo on ihan älytöntä että miehillä on suurempi seksuaalivietti, voi olla, mutta terve mies ei sitä kohdista lapsiin vaikka maailmassa ei olisi yhtään naista. Isompi todennäköisyys on, että päiväkodissa se hyväksikäyttäjä on nainen, koska naisia on paljon enemmän kuin miehiä.
Meidän tarhassa oleva setä on omasta mielestä mukavin ja touhuileekin lasten kanssa, toisin kuin ne juoruakat.