Kuka on käynyt London School of Economics? Onko oikein kunnon yliopisto kun ei nimessä mainita?
Suomen ulkoministeri
Kenyan presidentti
Löydättekö muita? Niitä on varmaan pilvin pimein. Kun itse kävin ulkomaalaista yliopistoa, niin siellä ne ulkomaalaiset sönkkäsivät jotakin käsittämätöntä, kun eivät osanneet kieltä. Rahallako saivat tutkintonsa? Miksi Stubb ei ole opiskellut Suomessa? Ja vielä ulkomaalainen vaimo? Ja silmät pyörii päässä!!!???
Kommentit (4)
Tiedoksesi: LSE on osa Lontoon yliopistoa, University of London:ia. On oikea yliopisto, ja omalla alallaan (yhteiskuntatieteet, laki jne.) ihan maailman huippuja. Ks. oheinen linkki LSE:n alumneista. Suomalaisista mm. Jorma Ollila on myos opiskellut LSE:ssa. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_London_School_of_Economics_people
Kannattaa muistaa, etta LSE on itse asiassa vain "yhteiskuntatieteellinen tiedekunta" eli siella ei opeteta likimainkaan kaikkia niita aineita joita yliopistoissa yleensa opetetaan.
Suomen ulkoministeri Kenyan presidentti Löydättekö muita? Niitä on varmaan pilvin pimein. Kun itse kävin ulkomaalaista yliopistoa, niin siellä ne ulkomaalaiset sönkkäsivät jotakin käsittämätöntä, kun eivät osanneet kieltä. Rahallako saivat tutkintonsa? Miksi Stubb ei ole opiskellut Suomessa? Ja vielä ulkomaalainen vaimo? Ja silmät pyörii päässä!!!???
olet kaynyt kun mukaan ei tarttunut edes tietoa siita etta LSE on yksi maailman arvostetuimmista opinahjoista. Erittain vaikea paasta sisaan.
Jorma Ollila
John F. Kennedy
Romano Prodi
jne.