Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko miehen pitää kestää?

Vierailija
21.03.2011 |

Minulla reuma aktivoitui todella pahasti synnytyksen jälkeen. Tällä hetkellä tilanne on sellainen, etten pysty nostamaan vajaata maitotölkkiä yhdellä kädellä. Myös liikkuminen on erittäin vaikeaa vahvoista kipulääkkeistä huolimatta.

Esikoisemme on tällä hetkellä noin 4 kk:n ikäinen, enkä todellakaan selviä hänen kanssaan yksin. Mies käy päivisin töissä, joten minulla on ollut viimeisen parin kuukauden aikana apun mm. molempien äidit ja miehen sisko. Hienoa, että sukulaisista löytyy apua arkeen tälläisessä tilanteessa.

Koska asumme kaukana lapsuuden kodeistamme, käytännössä apurit ovat meillä kylässä sen aikaa, kun minua auttelevat. Muuta korvausta he eivät suostu ottamaan vastaan, joten toki tarjoan heille ruuat sen aikaa, kun ovat täällä.

Miestäni kuitenkin ahdistaa suunnattomasti, ettei meillä ole koskaan yhteistä aikaa, vaan aina on talossa joku vieras. Suunnitteli jo, että ottais hotellista huoneen tai muuttais työpaikan taukotilaan. Parisuhde on tosi tiukilla tämän tilanteen takia.

Onko av:llä mitään vinkkiä, millä ihmeellä tästä selvitään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuohon muita neuvoja voi antaa

Vierailija
22/22 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ehkä olla ihan hyvä idis lähteä hetkeksi pois, jos tilanne pahasti tulehtuu. Saatte molemmat miettiä tilannetta tahoillanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla