Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, voiko 4 ja 6-vuotiaat kulkea keskenään

Vierailija
21.03.2011 |

kaverin luokse? Matkaa n. 800, kaksi maantien ylitystä.

Kaverini lähettää aina lapsensa meille kahdestaan ja ihmettelee, miksi kävelen omieni mukana, jos tuon heidät leikkimään.

Olenkohan tiian tiukkis, kun en anna omieni vielä kulkea yksin kyseistä matkaa..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ton ikäiset juoksentelee keskenään kavereidensa kanssa tuossa rivareiden pihoilla. En vahdi enkä kyttää. Mutta eivät tasan kulkisi keskenään melkein kilsan matkaa ja ylittelisi maanteitä. 4-v ei ylittele edes asuntoalueen teitä yksin vaikka ei nyt mikään vilkas tuo tie olekaan.

Vierailija
2/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisi yksin jos kerran tienylistystäkin on ja autoja kulkee.

Vierailija
4/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tulipa vain mieleeni, että mitenkähän vanhemmat osasivat tällaiset asiat pähkäillä silloin kuin itse olin lapsi. Kun ei ollut av- eikä muutakaan palstaa mistä kysellä typeriä. Vaikeaksi on mennyt elämä.

Vierailija
5/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täällä kaupunkimaisessa ympäristössä.

Vierailija
6/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaistakaan matkaa. Voisin antaa kulkea, jos toinen edes olisi isompi, mutta pieniä ovat vielä molemmat. Itse olen aina mukana.

t. 4-v ja 6-v. äiti

Vierailija
7/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisivat ,vaikka ei olisi tienylityksiä. Kuitenkin jos autoja menee esim vierestä niin se on vaarallista. Meillä impulsiivinen 5-vuotias, joka keksisi vaikka mitä ja hyppäisi vaikka tielle hetken mielijohteesta. Ehkä 9 ja 7-vuotiaina päästäisin kulkemaan, tai 8 ja 6.