Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh, sanoin mun miehelle eilen

Vierailija
21.03.2011 |

että näin unta että se petti mua. Mies vaan hymähti ja käänsi kylkeä. Ei siis kommentoinut mitenkääb. Outoako?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea säkin rupeat pohtimaan... vai onko miehes jotenkin perusouto?

Vierailija
2/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen olisi pitänyt sanoa?

Muiden unien kuunteleminen on tosi rasittavaa, muuten. Uni kertoo aina ja vain unennäkijästä itsestään, vaikka siinä esiintyisi mitä henkilöitä, ja ovat hänelle tärkeitä. Eivät kenellekään muulle.

Nimim. Nainen, jolla ystävätär joka aina selostaa uniaan pitkään ja perusteellisesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro siitä, että miehesi sinua pettää oikeassa maailmassa. Kertoo vain omasta epävarmuudestasi, jos jostain.

Vierailija
4/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin harvemmin mitenkään kommentoin niitä, tosiaan saatan vaikka naurahtaa ja kääntää kylkeä.

Vierailija
5/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selostanut mitenkään pitkään, sanoin vaan että näin unta että petit mua. Eipä tuo nyt mua muuten olis varmaan yhtään ihmetyttänyt mutta kun oon väillä epäillyt että pettääköhän se oikeasti. En oo tosin epäilyksistäni miehelleni maininnut, mutta usein se on esim. koneella tai näprää kännykkäänsä ja kun tulen näköetäisyydelle niin laittaa kännykän pois tai netin kiinni. Lisäksi käy salilla kolmena päivänä viikossa ja nyt on alkanut salipäivinä käydä salilla aamulla ennen töitä ja töiden jälkeen uudestaan. Ja ennen se kävi salin jälkeen suihkussa vasta kotona, mutta nykyään on jo käynyt suihkussa kun tulee kotiin. -ap