Tällä palstalla kun kauhistellaan poikia naisten pukukopeissa.
Huomenna oon kaksistaan menossa 4v5kk pojan kanssa uimahalliin. Poika tosi pitkä ikäisekseen, pituutta 117cm joten, jos joku palstamamma sattuu samaan pukuhuoneeseen täällä ilmeisesti sit taas kauhistellaan että taas oli iso poika naistepuolella. Uskallanko siis ottaa poikaa ollenkaan mukaan, vai pitääkö odottaa että pääseen isänsä kanssa joskus myöhemmin uimaan?
Kommentit (16)
ekalta oli tyttöjen pukkarissa. Itki silmät päästään, että kertoo kaikille.
Koululaisista tässä puhutaan.
uimahallin tyttöjen puolella tulee vastaan poika,jonka tyttäreni tietää koululaiseksi - käyn tekemässä ilmoituksen
välittömästi!
vähänkin samanikäisen oloiset pojat naisten puolella ja ihan normiperhe ollaan, eikä mitään pervoja :D
että joku 5 vuotias poika tiirailee häntä.
Kokemusta ei ole kuin yhden 9 vuotiaan tytön äitinä, mutta häntä ei häiritse vielä yhtään käydä yhdessä yhteissaunassa.
Ja meillä todellakin saunotaan, eikä tiirailla toisia ihmisiä millään silmällä.se ongelma ei ole suinkaan aikuisilla naisilla vaan heidän tyttärillään. Onko se niin vaikea tajuta, että 7- vuotias tyttö ei halua samanikäisen pojan häntä tiirailevan?? Vai eikö teitä häiritsisi miehet samassa pukuhuoneessa?
Kuten itse sanoit, lapset ovat erilaisia.
Minun tyttöäni häiritsi jo 7-vuotiaana pojat naisten pukkarissa. Ihan itse oli sen "keksinyt" eikä hävliäisyys tullut meiltä vanhemmilta.
on koululainen ja samassa koulussa. Muuten siellä voisi vaikka olla miehiä, mutta jos tuttu tulee vastaan, sitten hävettää.
eskarilaispoika tulee vielä naisten puolelle. piste.Ekaluokalla vasta pitää mennä miesten puolelle, ei 4-vuotiaan kohdalla tartte vielä miettiä sitä!
Ei täällä ole kukaan tietääkseni tuon ikäistä kauhistellut.
Mä en kolmen tytön äitinä hyväksy seitsemän vuotta täyttäneitä naisten puolella. Mä tosin kysyn aina ensin, että minkä ikäinen toi sun poika on.
ihan huoletta. Tietysti jos pystytte valitsemaan paikkanne/odottelemaan hetken, jos samassa välissä näkyy olevan samanikäisiä tyttöjä, niin varmaan kivempi, (ei silti pakollinen, mutta jos tahtoo yrittää ottaa muita huomioon) mutta ei tuossa iässä pidäkään lasta yksin laittaa miesten puolelle.
Jos tätä palstaa miettii, niin eihän sinne voisi muutenkaan mennä, kun täällä toiset raportoivat toisten karvat ja muut yksityisasiat.
Mutta tosiaan, tietysti nelivuotiaan voi ottaa naisten puolle, ei ole mitään syytä miksi ei.
ilman tämän palstan myötävaikutusta, että jos menisin uimahallille kahden lapseni kanssa, ottaisin pojan naisten puolelle.
on ekaluokkalainen, 7 v, ja aivan varmasti osaisi ne kaapit ja vaatteet, mutta emme käy usein uimahallilla, ja joka hallissa on erilaiset kopit lukkoineen - mutta ennenkaikkea, pelkäisin niitä innokkaita lapsista tykkääviä setiä tai miehiä, jotka saattaisi tulla "auttamaan " lasta. tai niitä poikia, jotka hoksaa, että siinä on hieman epävarmasta paikkoja etsivä yksinäinen lapsi... eikös vastikään jotain pikkupoikaa oltu uhkailtu ja kiusattu uimahallilla.
Ja riippumatta yleisestä mielipiteestä ottaisin mukaani naisten puolelle lapsen, joka on - lapsi.
esim mun ajatusmaailmaan. Just toi, etten vois muka ottaa pitkää 4vuotiasta naisten pukukoppiin, viime kesänä poika vielä istu rattaissa kun oltiin kaupungilla niin koko ajan mietin, mitä porukat ajattelee kun noin iso lapsi rattaissa. Pojan nimi sellanen, mitä täällä moni kauhistelee ns lähiönimeks ja kun sitten joudun poikaa ihmisten ilmoilla kutsumaan nimellä taas mietin, että ihmiset ajattelevat että onpa ruma nimi.
Joo, mulla on tosi huono itsetunto kun tälläsia mietin...
lakkaa lukemasta näitä viestejä. Oma elämänlaatu paranee sen myötä roppakaupalla.
Toisekseen, jos jollekin on vaikeaa se, että pukkarissa on lapsia, hän varmaan tulee sanomaan siitä paikan päällä. Näille ihmettelijöille voi sitten sanoa aivan itse suoratsanat.
se ongelma ei ole suinkaan aikuisilla naisilla vaan heidän tyttärillään. Onko se niin vaikea tajuta, että 7- vuotias tyttö ei halua samanikäisen pojan häntä tiirailevan?? Vai eikö teitä häiritsisi miehet samassa pukuhuoneessa?
teidän mielestänne tonne naisten puolelle? Pikkunenhan se koostaan huolimatta vielä on...eipä taitais ton ikäset vielä miesten puolella yksin pärjätä.
että joku 5 vuotias poika tiirailee häntä.
Kokemusta ei ole kuin yhden 9 vuotiaan tytön äitinä, mutta häntä ei häiritse vielä yhtään käydä yhdessä yhteissaunassa.
Ja meillä todellakin saunotaan, eikä tiirailla toisia ihmisiä millään silmällä.