Jos olisit 167cm pitkä, minkä verran haluaisit painaa?
Kommentit (39)
65kg olisi hyvä, tällä hetkellä olen 68kg ja siitä saisin kyllä hitusen kiinteytyä.
Olen todellisuudessa 171cm pitkä ja painan 67kg. Harrastukseni on cross fit (ei Suomessa :))
Itse olen 167.4 cm ja painan 51 kg, en kestäisi jos painaisin yhtään enempää kun tuon 51 kg se onjuuri hyvä saisi olla vähän allekkin (: !
Tällä hetkellä painan 65kg ja mittani ovat 100 - 77 - 110. Rakastan vartaloani, vaikka olenkin av-raadin mukaan ihan tajuton tankki ;)
Tuon pari kiloa voisin laihduttaa ihan sillä että naama kapenisi vähän, mutta kroppaani en haluaisi muuttaa.
No hyvä että löytyy, ei ole kadoksissa siis.Nyt olen 170 ja 55kg :-) 1 lapsi löytyy.
Olen 163 ja painan tuon verran, voisin olla muutaman kilon kevyempi.
Olen tuon 167 cm pitkä ja mitat on: Lantio 97cm, vyötärö 78 (olen raskaana) ja rinnanympärys 85cm.
Käytän vaatekokoa 36-38. Tarkoitus on sitten joskus hieman laihduttaa.
Painan 72 kg.
167cm, paino on 60-62kg. Olen hyvin sirorakenteinen mutta käyn paljon salilla eli lihasta on paljon. Ennen kuin aloin treenata kovaa painoin luonnostaan sellaiset 54-56kg.
Sanotaan nyt että alle 60 kiloa on liian vähän aikuiselle naiselle. Näyttää muuten rumalta, luuviululta ja ryppyiseltä.... Uskokaa vaan huviksenne liian hoikat naiset, ette näytä mitenkään erityisen kauniilta. Eri asia jos kyse jostain teineistä...
olisi 52-59kg, ruumiinrakenteesta riippuen. Yli 60kg on ehdottomasti aivan liikaa. Sillä ei se liika läski kaunista sen enempää nuoria kuin vanhojakaan :P
ja painan n. 65 kg. Mulle hyvä paino olis n. 60 kg, saisin yhden housukoon pienemmäksi. Jos painan tuota vähemmän, näytän yläkropasta tosi kuivalta, eikä se tulevaisuutta ajatellen olisi mitenkään hyvä juttu - en enää tästä nuorene.
Mulla kerääntyy paino perseeseen, reisiin ja lanteille. Toisaalta hyvä juttu, koska tuonne kerääntyvä paino on terveyden kannalta hyvä. Toisaalta ärsyttävää, sillä noilta alueilta paino myös lähtee hitaasti. Mä laihdun ensin ylävartalosta, joka mulla on jo nyt ihan riittävän hoikka.
jos olisi lihasta.