Surettaa, kun mummo ei halua olla pojanpoikansa
kanssa. 3-vuotias poikamme tykkää kovasti mummosta, ja surettaa kun mummo ei halua viettää aikaa kahden kesken pojan kanssa, vaikka asuu kilometrin päässä, on eläkkeellä ja hyväkuntoinen. en tarkoita, että pitäisi erityisesti hoitaa lasta, vaan lapsi nauttisi kovasti ihan pulla-mehu-hetkestä tms mummolassa tai pienestä retkestä vaikka mummolsa
an metsikköön.
surettaa, kun hän tekee mieluummin järjestöasioita ym. eikä koskaan halua olla pojan kanssa. ja kyllä, olen ehdottanut kyläilyä mutta on aika nuiva ollut
Kommentit (6)
oikein mitään voi. Meillä on vasta yksivuotias lapsi, eikä mummo ole juuri kiinnostunut. Hänen aikansa menee töissä ja ruoka- ja juhlatunnelmissa.
mutta on aina niin väsynyt ettei jaksa lastenlapsiaan tavata kuin kerran kolmessa kuukaudessa ja silloinkin se on niin hemmetin muodollista. Tai no, miehen lapsi edellisestä liitosta kelpaa kyllä kylään, kun on jo niin iso. Onneksi oma äitini on kiinnostunut lapsistamme ja nytkin muksut lähtevät lappiin mummin hoiviin kun koulu loppuu.
jotenkin paistaa läpi, että haluat itse saada vapaa lapsesta ja työntää mummolle hoitoon.
Jos oikeasti haluaisit saada hyvät välit lapsellesi ja mummolle niin kutsu mummo kylään. Juokaa mehua ja syökää pullaa. Lähtekää kaikki yhdessä vaikka piknikille tai museoon. Pyytäkää mummo mukaan uimaan tai leffaan.
Ei mummot ole ilmaisia lapsenvahteja.
joka ottaa lapsia yökylään ja kun tavataan niin mummo ja pappa ottaa lapset huomioon. Ovat läheisiä.
Isäni taas ei koskaan saanut kokea lapseni kanssa ihania yhteisiä hetkiä, odotti että poika kasvaa isommaksi. Nyt lapsi on kuollut.
Minusta pitäisi muistaa että elämä voi päättyä kenellä vaan milloin vaan, odottamatta.
Se mitä jää odottamaan jää elämättä.
Ei mummolaa voi pakottaa tai toiminnasta suuttua. He ovat aikuisia ja tekee omat päätöksensä.
Niitten kanssa sitten pitää elää, kunnes elämä loppuu.
jotenkin paistaa läpi, että haluat itse saada vapaa lapsesta ja työntää mummolle hoitoon. Jos oikeasti haluaisit saada hyvät välit lapsellesi ja mummolle niin kutsu mummo kylään. Juokaa mehua ja syökää pullaa. Lähtekää kaikki yhdessä vaikka piknikille tai museoon. Pyytäkää mummo mukaan uimaan tai leffaan. Ei mummot ole ilmaisia lapsenvahteja.
Tai ollut?