Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansanedustajan lapsi on paljastunut koulu-uhkaajaksi!

Vierailija
21.03.2011 |

uhkaajaksi

Julkaistu: 21.03.2011 08:03

Kommentteja ()

Eteläsuomalaisen kansanedustajan kouluikäinen lapsi on julkaissut netissä uhkausvideon opettajastaan, kertoo Iltalehti printtilehdessään.

IL:n mukaan Youtubeen ja Facebookiin ladatun

IL: Kansanedustajan lapsi paljastui koulu-

uhkausvideon takana on istuvan kansanedustajan alaikäinen lapsi.

Videolla lapsi esittää ampuvansa opettajaansa päähän.

IL:n tavoittama kansanedustaja ei halunnut kommentoida tapausta. Hän sanoi lehdelle, että tapaus on käsitelty oppilaiden vanhempien kesken.

IS

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/IL%20Kansanedustajan%20lapsi%20paljas…

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin on espoolainen :)

Vierailija
42/46 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelun perusteella hyvin perillä poikansa tekemisistä:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1268581/maria-guzenina-ilt…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tilanne muuttunee syksymmällä, kun on nyt ministerikin...

Vierailija
44/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni menestyvä äiti ja isä on todella vähän läsnä lapselleen ja kuinka iso juttu lapselle on se, että vanhemmille suurinpiirtein kaikki muu elämässä on tärkeämpää kuin oma lapsi. Menee ot, mutta minä en hämmästynyt yhtään, että esimerkiksi tämä yksi Suomen julmimmista kiinnijääneistä pedofiileistä oli myös (entisen) kansanedustajan ja erittäin menestyneen juristin lapsi. Siinä on varmaan saanut luoda ihan oman todellisuutensa kun vanhemmilla ei ole ollut aikaa eikä mielenkiintoa olla vanhempia.

tää on? pedofiileistä mulle tulee mieleen vain Jammu-setä..

että moni menestyvä äiti ja isä on todella vähän läsnä lapselleen ja kuinka iso juttu lapselle on se, että vanhemmille suurinpiirtein kaikki muu elämässä on tärkeämpää kuin oma lapsi. Menee ot, mutta minä en hämmästynyt yhtään, että esimerkiksi tämä yksi Suomen julmimmista kiinnijääneistä pedofiileistä oli myös (entisen) kansanedustajan ja erittäin menestyneen juristin lapsi. Siinä on varmaan saanut luoda ihan oman todellisuutensa kun vanhemmilla ei ole ollut aikaa eikä mielenkiintoa olla vanhempia.

tää on? pedofiileistä mulle tulee mieleen vain Jammu-setä..

mik-kis

Vierailija
45/46 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, sukurasite on kamala.

Vierailija
46/46 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole varmaankaan ajatellut riepotella Guzeninan lasta julkisuudessa, vaan haastaa nykyistä ministeriä edes jossain asiassa - ketään muuta poliitikkoa ei ole kyllä näin silkkihansikoin kohdeltu lehdistön toimesta. Kaikki ikävät asiat vaietaan, mutta naistenlehtien hymyilevät kansikuvat kelpaavat