Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuslaiset, sulla pitäisi olla 35%

Vierailija
21.03.2011 |

korkeampi palkka, jotta voisit itse maksaa suoraan kaikki tarpeelliset julkiset palvelusi. Jos palveluita ajetaan alas, niin tuo on varmaan tarve palkankorotuksille. Onko suomalaiset työnantajat valmiita siihen, jos kokoomus ajaa linjaa, että maksetaan kaikki palvelut itse? Tuossa vielä ei ole mielestäni huomioitu suurtuotannon etuja (julkinen sektori hoitaa meidän kaikkien yhteistilauksen palveluille).

Lähde:

http://www.tilastokeskus.fi/ajk/poimintoja/2011-03-07_hyka1.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle lakisääteiset maksut ja kaikesta ostettavasta menee alvit ja muut verot. Saisinpa pitää edes puolet bruttopalkastani itse

Vierailija
2/3 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä mitä sillä oikein "ostat"?

Tuo "julkiset palvelut" ei sisällä eläkemaksuja (säästöä eläkevakuutuksiin) eikä muuten muille maille maksettavia tukia esim. kehitysmaihin, eikä yritystukia esim. eu-jäsenmaksuosuuksina maksettavia maataloustukimenoja. Kyse oli vain kotitalouksien käyttämistä julkisista palveluista. Näin ollen sulle 2 jää vielä veroprossaakin reilusti, vaikka noi kotitalouksille annetut palvelut olisikin maksettava muut omasta pussista. Kyllä se kalliimmaksi kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä mitä sillä oikein "ostat"?

Tuo "julkiset palvelut" ei sisällä eläkemaksuja (säästöä eläkevakuutuksiin) eikä muuten muille maille maksettavia tukia esim. kehitysmaihin, eikä yritystukia esim. eu-jäsenmaksuosuuksina maksettavia maataloustukimenoja. Kyse oli vain kotitalouksien käyttämistä julkisista palveluista. Näin ollen sulle 2 jää vielä veroprossaakin reilusti, vaikka noi kotitalouksille annetut palvelut olisikin maksettava muut omasta pussista. Kyllä se kalliimmaksi kävisi.

Vaikkapa jätehuolto, teiden kunnossapito ja valaistus, pelastustoimi, puolustusvoimat ja koulutusjärjestelmä jne. ovat julkisia palveluja jotka on järkevintä kuitenkin järjestää yhteisesti ja maksaa verovaroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi