Muita reissuleskiä? Hieman tilitystä...
Olen vasta jäänyt reissuleskeksi miehen otettua vastaan sellaisen työn, jossa on pari viikkoa töissä ja viikon kotona. Miten te muut olette selvinneet yksin lasten kanssa? Minulla tämä tuntuu kohtuuttomalta.
Entä pelkäättekö, että miehenne tekee siellä jotain moraalisesti arveluttavaa? Olen kuullut että jotkut käyvät huorissa. Itse en ikinä antaisi sellaista anteeksi.
Kommentit (13)
Juuri tuotakin pelkään, että meidät täällä on helppo unohtaa. Haluatko kertoa enemmän?
On tuo kyllä kohtuutonta jos työ on tuollaista koko ajan. Oma mies saattaa olla 3vkoa reissussa mutta sitten tekee taas normaalia viikkoa toimistolla. Yleensä muutaman viikon reissuja on pari kolme vuodessa, sitten ma-pe reissuja kerran kuussa ja silloin tällöin parin päivän reissuja. Pärjään ihan hyvin, mutta tuollaista arkea tuskin.
Että mies ottaisi noin vaativan reissutyön. Musta ei olisi siihen ennen kuin lapset olisi vähintään kouluikäisiä. Ettekö keskustelleet asiasta ennen kuin mies otti työn vastaan?
tuohon pettämiseen että oman miehen työ on niin hektistä ja reissuissa vapaa-aikaa ei ole juuri ollenkaan. Hänellä on myös illat töitä. En pelkää pettämistä ja jos joskus hairahtuisikin niin pääasia etten saisi siitä tietää.
4
muka teki aina pitkää päivää eikä vastannut puhelimeen :( .
Oli niin hyvää isää,kun tuli reissuilta kotia mutta sama meno jatkui kokoajan :( .
Mutta mua se ei enää satuta,nyt saa mennä ja panna niin monia naisia kuin haluaa...olen aika rikki,kuten huomaat.
Mutta toivotaan,ettei sun mies ole niin paska että pettäisi.
2
Ei sitä lapsena mitenkään omituisena pitänyt. Ikävä tietenkin välillä oli, mutta isän kotiinpaluu oli aina yhtä juhlaa.
Saati jos joskus pääsi kotiin oletettua aiemmin, niin sellaiset hetket muistan vieläkin.
Jos mies on pettääkseen, niin silloin täyty olla jotain muutakin vialla, ei pelkästään reissutyöstä voi sellaiseen sortua. En usko, että miehesi otti työtä pettääkseen, vaan saadakseen (parempaa) palkkaa, jolla perheenne elää.
Mutta kukin pistää asiat omaan tärkeysjäjestykseensä. Onnea vain teille.
lupasin yrittää,sillä rahat ovat työttömyyden takia olleet todella tiukalla. Muita töitä ei tosiaan ole löytynyt ja talolaina on maksettava. Mun työt on keveitä ja osa-aikaisia joten paljoa ei niistäkään jää.
En vain tiedä, toimiiko tämä, vaihtoehtoja ei vain oikein ole. Hän hakee toki koko ajan myös tavallista työtä.
omaa aikaa,ei tarvitse kuin itsestä huolehtia ja on houkutuksetkin lähellä.. kyllä monelle miehelle tilaisuus tekee varkaan,väitätte te av-mammat mitä vaan,mutta siin se vaan on.Reissutyötä tekevät pettävät useammmin,onhan siitä ollut juttuakin.
Inhottavaa sikamaisuutta tuommoinen.
ap
omaa aikaa,ei tarvitse kuin itsestä huolehtia ja on houkutuksetkin lähellä.. kyllä monelle miehelle tilaisuus tekee varkaan,väitätte te av-mammat mitä vaan,mutta siin se vaan on.Reissutyötä tekevät pettävät useammmin,onhan siitä ollut juttuakin.
mutta työpaikkaromanssitkin ovat aika yleisiä:)
oon ollut kohta 8 vuotta. Mies lähtee sunnuntai-iltaisin, ja kotiutuu torstaina alkuillasta. Ja meille syntyi vasta äskettäin toinen lapsi, toki on ollut puhetta että mies tulisi kotipaikkakunnalle töihin, mutta niitä töitä vaan ei ole... Hyvin oon pärjännyt lasten kanssa, ja yhteisestä ajasta nauttii toki ihan erilailla. Me ollaan erilainen perhe. Ja oon kuullut ns. kavereiltani viimeset 7 vuotta, että aivan varmasti mun miehellä on toinen nainen siellä etelä-suomessa...
t.ex-reissuleski,jonka mies petti ja sai kenkää :(