Salasuhteen aloitteenteko?
Millaisin sanakääntein olette lähestyneet/teitä on lähestytty, kun olette päätyneet salasuhteeseen?
Kommentit (11)
johon olin vastausvuorossa ja siitä tulikin pidempi keskustelu, kun vastasin henkilökohtaisesta sähköpostista vahingossa.
Exäni havittelee sellaisia itsensä pönkittämiseksi, ja keinojaan voi luonnehtia lähinnä stalkkaukseksi.
jos suunnittelee salasuhdetta, niin kai sen sitten osaa aloittaa edes itse ja ihan ilman neuvoja.
selkäni takana. Joten mietin, onko olemassa jokin pettäjien koodikieli, josta en tiedä mitään. Nyt en voi olla miettimättä, olenko ollut itse paikalla, kun tällaisesta toiminnasta on "sovittu".
ap
Käsitin, että olet sellaista suunnittelemassa itsellesi.
Harvemmin kai suhteen aloittamisesta sovitaan mitenkään erikseen, eiköhän ne useimiten ala vahingossa. ;)
Että miten te työpaikkapettäjät suutelitte ekan kerran? Luulis että siinä esim. on hieman kynnystä. Baarissa kun ollaan ja tutustutaan siellä on lavasteet ja tilanne otolliset kutemiselle vähän väliä.
Mutta miten mahtoi tehdä aloitteen suhteesta ja seksistä sekin mun työpaikan pettäjäpari.
melkein järjestään käynnisty kuitenkin jostakin epämuodollisemmasta tilanteesta jossa usein ollaan vähän hiprakassa ja rennommissa tunnelmissa? Siis työporukan baari-illasta, seminaarimatkasta - tai niin, niistä klassisista pikkujouluista.
Tosin yksi (varattu, perheellinen) työtuttu, joka yritti iskeä yhtä mun kaveriani, teki sen heidän kahdenkeskisellä lounaalla aivan tavallisena arkipäivänä (ei sentään tosin työpaikan kanttiinissa). Ihan vaan laskemalla kätensä mun kaverini käden päälle samalla kun porasi tätä sänkykamarikatseella ja mumisi jotain siitä miten kaverini oli kaunis. Riittää joillakin pokkaa tollaiseenkin.
Ap, mikään mitä sinun exäsi on tehnyt ei vähennä sinun arvoasi ihmisenä ja kumppanina mitenkään. Ei sekään vaikka hän olisikin jotain juttuja käynnistellyt ihan sinun nenäsi alla. Se kertoo vain ja ainoastaan hänen omista puutteistaan. Jos sinä olet ollut luottavainen ja ns. sinisilmäinen, se johtuu siitä että olet itse luottamuksen arvoinen ja sen takia myös uskot toiseen ihmiseen. Ei mitään hävettävää, päinvastoin. Kaikki eivät yllä sille tasolle. Olen pahoillani että joudut käymään tällaista läpi; toivottavasti et jää näitä asioita vuosiksi kelaamaan vaan alat elää ihan omaa elämääsi.
Ap, mikään mitä sinun exäsi on tehnyt ei vähennä sinun arvoasi ihmisenä ja kumppanina mitenkään. Ei sekään vaikka hän olisikin jotain juttuja käynnistellyt ihan sinun nenäsi alla. Se kertoo vain ja ainoastaan hänen omista puutteistaan. Jos sinä olet ollut luottavainen ja ns. sinisilmäinen, se johtuu siitä että olet itse luottamuksen arvoinen ja sen takia myös uskot toiseen ihmiseen. Ei mitään hävettävää, päinvastoin. Kaikki eivät yllä sille tasolle. Olen pahoillani että joudut käymään tällaista läpi; toivottavasti et jää näitä asioita vuosiksi kelaamaan vaan alat elää ihan omaa elämääsi.
En ole viritellyt salasuhteita varattuna ollessani tai varattujen kanssa, mutta kylläkin pitänyt suhteideni alut salassa. Ihan helpostihan se työpaikan juhlissa käy. Ihmiset liikkuvat tilasta toiseen ja pikkutunneilla ihmisten huomiokyky ei ole aivan terävimmillään. Siinä pääsee helposti kuiskaamaan toisen korvaan esimerkiksi rakkaudentunnustuksen tai ehdotuksen, joka sitten voi johtaa pidemmälle samana iltana tai myöhemmin. Nykyään kun on sähköpostit, tekstiviestit ja facebookit, on suhteiden aloittaminen helppoa.
Ja todellakin, tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on ap:n arvo ihmisenä ja naisena.
ja sitten kaduin tekoani.