Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

junassa nähtyä...

Vierailija
20.03.2011 |

kenen mielestä on ihan ok,että perheenisä aloittaa joogaamisen(?) keskellä lasten leikkipaikkaa junassa?ja kun noin 3-4-vuotiaalle pojalle tuli pissahätä niin päätti tämä isukki,että hakee junan vessasta potan,tuo sen keskelle leikkipaikkaa,kyllä,siihen liukumäen viereen mistä muksut laskee,ja pissattaa poikansa siinä..on meitä kyllä moneen JUNAAN...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä olekaan junalla matkustanut vuosiin, joten en tiedä mikä siellä on tämä käyttäytymisetiketti.

Vierailija
2/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin minäkin ajettelen,tai ainakin yritän..mut oon varmaan sitten niin juntti,että mulle ei tulis kyllä mieleenkään aloittaa vatsalihastreeniä siinä kesken lasten leikkien...malttaisin mieleni kotiin asti :P

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kivaa kun joku uskaltaa joogata! Tässä Suomen maassa kun ollaan niin hissukseenkissukseen, että tuo on ollut minusta loistava veto.

Vierailija
4/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jumppaa siinä vieressä. Ei olisi meitä haitannut.

Vierailija
5/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa lihastreeneistä teille oli? Olisitte menneet mukaan. Tila olisi varmaan kyllä loppunut, mutta jokatapauksessa minulta pisteet treenaajalle.

Vierailija
6/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen siis ihan kalkkis vaikka olen alle 30? :D voi ei...no kai se pissattaminen oli edes kamalaa jonkun mielestä :P en näköjään saanut teitä puolelleni :D

ap