Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Helpompi pyytää anteeksi kuin saada lupa"

Vierailija
30.09.2024 |

Nousee karvat pystyyn kun kuulenkin jonkun sanovan noin. Tämä oli exän motto ja hän toteutti tätä myös asioissa, joista olin hänelle jo kysymättäkin sanonut että niitä ei minulle saa tehdä. Sitten hymyili kauniisti ja sanoi että tarkoitus oli kiusoitella ja ettei hän käsittänyt että oikeasti tarkoitin kun sanoin että ei.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tuota lausahdusta lähinnä yhtiön sisäisessä poliittisessa kähminnässä, en niinkään ihmissuhteissa.

Vierailija
2/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma syy jos valitsee kehitysvammaisen, jolla on ymmyrryksessä puutteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Vierailija
4/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tarkoitettu teinien käyttöön vanhempien kanssa, esim. Jos haluaa lävistyksen tai tatuoinnin, ei parisuhteeseen.

Vierailija
5/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi voi aina pyytää 

eri asia saako 

ei ehkä kannata kokeilla, ihmisillä

Vierailija
6/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan käytetään vain silloin, kun tiedetään, ettei lupaa tule. Sitten kun ei kysy, niin voi sanoa, ettei tiennyt ettei näin saisi tehdä.

Lisäksi anteeksi voi olla helpompi pyytää, mutta anteeksi ei kuitenkaan välttämättä saa. 

Itse mieluummin pyydän lupaa, koska se avaa oven keskustelulle.

Vierailija
7/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina jne.

Vierailija
8/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa samaistua tuohon ajatukseen, kun itseäni ahdistaa ajatuskin että tekisin toiselle vahingossa jotakin mitä hän ei halua.

Vierailija
9/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stora Enso

Vierailija
10/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama exä? Ei jännästi saanut anteeksikaan enää lopulta. 

Vierailija
11/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajojen tahallinen rikkominen jatkuvasti on anteeksiantamatonta.

Vierailija
12/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatim Diarra tulee ensimmäisenä mieleen, hänhän viime viikolla toteutti just tätä.

Vierailija
13/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan innostuu kielloista. Opetelkaa tunnistamaan tuo kaava. Ja että vain teot merkitsee, ei sanat. Sekundamiehet on glitterillä päällystettyä kakkaa: enhän minä tahallaan, sinä käsitit väärin. Älkää kuunnelko sitä lässytystä, kun se hiukan pää kenossa ottaa katseesi, vakuuttaa että voi kulta kun sä vaan olet tuollainen herkkiä. Sitten heräät kun se työntää pissavehjettään sinuun. Hetken olet paniikissa mutta kun se imelällä äänellä selittää että kyllä muut naiset on tykänneet, mutta sä vaan olet tuollainen. Alat epäillä itseäsi ja se on merkki että paha on päässyt mieleesi. Katsokaa tekoja, ei sanoja. Mitä pidempään "suhde" jatkuu, sitä vaikeampi siitä on toipua. Tunnistakaa nämä ja pelastakaa itsenne. Erotkaa huonoista miehistä. Apua on saatavilla.

Vierailija
14/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan innostuu kielloista. Opetelkaa tunnistamaan tuo kaava. Ja että vain teot merkitsee, ei sanat. Sekundamiehet on glitterillä päällystettyä kakkaa: enhän minä tahallaan, sinä käsitit väärin. Älkää kuunnelko sitä lässytystä, kun se hiukan pää kenossa ottaa katseesi, vakuuttaa että voi kulta kun sä vaan olet tuollainen herkkiä. Sitten heräät kun se työntää pissavehjettään sinuun. Hetken olet paniikissa mutta kun se imelällä äänellä selittää että kyllä muut naiset on tykänneet, mutta sä vaan olet tuollainen. Alat epäillä itseäsi ja se on merkki että paha on päässyt mieleesi. Katsokaa tekoja, ei sanoja. Mitä pidempään "suhde" jatkuu, sitä vaikeampi siitä on toipua. Tunnistakaa nämä ja pelastakaa itsenne. Erotkaa huonoista miehistä. Apua on saatavilla.

Kiitos tästä. Ap

Vierailija
15/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kuunnelko sitä lässytystä, kun se hiukan pää kenossa ottaa katseesi, vakuuttaa että voi kulta kun sä vaan olet tuollainen herkkiä. Sitten heräät kun se työntää pissavehjettään sinuun. Hetken olet paniikissa mutta kun se imelällä äänellä selittää että kyllä muut naiset on tykänneet, mutta sä vaan olet tuollainen. Alat epäillä itseäsi ja se on merkki että paha on päässyt mieleesi.

Mun ex-miesystävä selitti aina että selvästi mulla on traumoja ja mun pitäisi mennä terapiaan, kun alan itkeä ihan tyhmistä asioista kun hän vain haluaa olla mulle hyvä. Lopulta onneksi meninkin, sillä terapeutti oli ihan päinvastaista mieltä.

Vierailija
16/16 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muija ei muuten anna panna kakkoseen, niin pääseepähän tuolla tyylillä ainakin välistä tuikkasemaan.