Mieheni elää jatkuvasti yli varojensa
ostelee kaikenlaisia kulutusvempaimia, eikä tajua säästämisen päälle mitään. Riitamme johtuvat aina rahasta. Miksei nelikymppinen äijä osaa hoitaa yksinkertaista matematiikkaa 2-5= -3 ? Lisäksi on valmis jakamaan rahojamme siskolleen, joka elää samaantyyliin.
Kommentit (7)
Jos rahaa ei ole niin, eihän sitä voi kuluttaa enempää. Ja jos ostaa Visalla, niin siitähän maksaa kuitenkin maksukyvyn mukaan lyhennyksiä ja korkoja.
Jos rahaa ei ole niin, eihän sitä voi kuluttaa enempää. Ja jos ostaa Visalla, niin siitähän maksaa kuitenkin maksukyvyn mukaan lyhennyksiä ja korkoja.
- ps itsekin ostan, mutta hallitsen ostot
- ostaa enemmän kuin pystyy maksamaan
ostaa tavaroita kun tilillä on rahaa. Tili menee nollille. Mies ei kuitenkaan ota huomioon, että laskuja on menossa tililtä vaikkapa seuraavana päivänä suoraveloituksena muutaman satasen edestä.
yhteisen tilin käyttö pitää lopettaa.
omat tilit
ota kaikki laskut esiin, sovi eräpäivät sun ja miehen palkkapäiville. Mies siirtää joka palkkapäivä sinulle könttäsumman rahaa laskuihin ja ruokaan. Loput on hänen omaansa.
Miehen pitää suostua tai otat eron.
Olen itse entinen tuhlari, joten tiedän miten kuri saadaan aikaan. Mies pisti mut kuriin ja hyvä niin. Nykyisin mulla on pankissa rahaa eikä postissa tule osamaksulaskuja...
Siis kuinka voi elää yli varojeNSA jakamalla varojaNNE. Ei kovin loogista.