Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tiedät su-iltana ettet pysty menemään töihin ma-aamuna niin ilmoitatko siitä

Vierailija
20.03.2011 |

pomolle silloin su vai ma?

Tässä tapauksessa kyse vkonlopun aikaisen tapaturman aiheuttamista oireista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edelleenkään nostamaan päätäni milliäkään tyynyltä+kaulan ympäristö kipeänä.

Lisäksi tuo kipu oikealla puolen rinnan alla, olisko kylkiluu tms tärähtänyt en tiedä.

ap

Vierailija
2/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ma aamuna pomolle koska pomoa ei viikonloppuisin tavoita puhelimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan työpaikalle heti kun tiedän etten töihin kykene, että ehtivät sijaisen järjestää. Pomolle soitan sitten maanantaiaamuna.

Vierailija
4/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sinne voi soittaa kun ei ole auki vkonloppuisin, mutta toki mulla on pomon nrot..

ap

Vierailija
5/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne sunnuntaina mitään siellä voisi tehdä ja pomolle ja lähityönjohdolle pitäisi kuitenkin ilmoittaa sit vasta ma-aamuna.

Vierailija
6/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tekstiviesti ja pahoittelut häirinnästä sekä lyhyt selostus tilanteesta. Pomo soittakoon virkakännykästä takaisin.

Vierailija
7/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin viestin eskariryhmän työntekijälle jonka nro mulla sattuu olemaan ja kysyin miten heillä on tapana ollut toimia jos su-iltana tietää asianlaidan..

ap

Vierailija
8/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla että aamulla ei olekaan enää mitään oireita...

ap

Vierailija
9/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Helsinkiläisessä päiväkodissa töissä ja meillä on selkeä ohje soittaa työpaikalle maanantaina (jos sairastunut su)klo 6.30 ja pomolle vastaajaan viesti (saneltuna). Ei su soittoja pomolle, tarviihan se pomokin viikonloppurauhan. Jos työntekijä, joka on sairastunut olisi ens. vuorossa, soittaa hän tietenkin sunnuntaina työkaverille, jotta tämä menee avaamaan ovet!

Vierailija
10/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työpaikka on kiinni sunnuntaina, eikä se pomo pysty asialle tekemään mitään sunnuntaina. Turha sitä on pomonkaan stressiä viikonloppuna lisätä, kun maanantaiaamuna vasta asialle jotain voi tehdä.

pomolle silloin su vai ma?

Tässä tapauksessa kyse vkonlopun aikaisen tapaturman aiheuttamista oireista.

Vierailija
11/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns kiertävä eli työpisteeni on 3 eri taloa ja niiden ryhmät.

ap

Olen itse Helsinkiläisessä päiväkodissa töissä ja meillä on selkeä ohje soittaa työpaikalle maanantaina (jos sairastunut su)klo 6.30 ja pomolle vastaajaan viesti (saneltuna). Ei su soittoja pomolle, tarviihan se pomokin viikonloppurauhan. Jos työntekijä, joka on sairastunut olisi ens. vuorossa, soittaa hän tietenkin sunnuntaina työkaverille, jotta tämä menee avaamaan ovet!

Vierailija
12/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisen jo illalla ja "välttää stressiä" aamulla. Pomolla on virka ja virkavastuu. Saa ainakin yrittää ottaa yhteyttä jo viikonloppuna. Niin minä teen ja hyväksyn myös sen, jos minua häiritään ja ilmoitetaan mahdollisista muutoksista. On ihan kiv varautua. Mua ei stressaa.

Vierailija
13/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä, niin ei se pomo voi mitään sijaisia sunnuntaina tilata!

Vierailija
14/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teet tänne paljon aloituksia kaatumisestasi.

Mene lääkäriin ja hae saikkua, olet kipeä ja selvästi myös pois tolaltasi, nyt ei auta kuin sairastaa, sairaana ei töihin mennä.

Vierailija
15/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikyssä taas ollaan ehdottomasti sitä mieltä et ilmoitetaan HETI kun "työkyvyttömyys" on todettu. Mielummin sunnuntaina kun et maanantaina aamulla ei saa sijaista enää niin nopealla varoitusajalla...

Vierailija
16/17 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma.

Vierailija
17/17 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan whatsApp viestin pomolle heti kun on jotain ongelmaa työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan