Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAAARRRGGGHHH huuto net asiaa

Vierailija
20.03.2011 |

Tämä mamma sai huutonetistä tarpeekseen niin ostajana kuin myyjänäkin.

Myyjänä on hankalaa kun vaikka kuinka hiton tarkat kuvat ja tiedot kohteeseen tavarasta laittaa niin aina siitä löytyy muka joku vika ,tahra tms vaikka tavara on ollut kuvauksen mukainen.

teki niin tai näijn niin aina saa vaan paskaa niskaansa.posti kadotti yhden lähettämäni maxi kirjeen ja nyt tämä joka osti tuon kohteen ei usko että edes lähetin sen.lupauduin jopa maksamaan kohteen hinnan ilman postikuluja takaisin mutta ei sopinut ja nyt sit pitäis selvittää asiaa poliisin kanssa.

Ostajana sitten jotenkin aina onnistun huutamaan näiltä idiooteilta jotka jo seuraavana päivänä huudon sulkeutumisesta huohottaa niskaan tai odottaa maksua kolmen päivän sisällä.

on minulla muutakin elämää kuin huutonetti enkä todellakaan päivystä päivittäin koneen äärellä

Jatkossa myyn tavarat kirpparilla enkä edes pieraise huutonetin suuntaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes pieraise huutonetin suuntaan.

Jäin vaan miettimään, että miten tuo edes onnistuisi...

Vierailija
2/3 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupat pitää viikon sisällä tapahtua. Tai sitten se kolme päivää, minkä myyjä antaa aikaa. Jos et ole itse valmis tähän, niin kannattaa sitten todellakin käyttää niitä kirppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pääosin hyviä kokemuksia. Tuhatkunta kauppaa takana, suurin osa myyjänä. Hupihuutajia on ärsyttävän paljon, mutta muita ongelmia ei ole ollut. Suurin osa porukasta on mukavaa ja joustavaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi