Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on vähän tylsää :/ mies ja muksut puuhailleet jo 4h..
20.03.2011 |
..legojen kimpussa, mulla ei oo kaveria:) eikä luettavaa, katsottavaa eikä enää kotitöitäkään.
Kommentit (3)
Nautin käsillä tekemisestä:-). Just tein ranskalaisen omatortun ja pizzataikina on kohoamassa. Äsken kokosin uuden tv-tason, ja vaihdoin tyynynpäälliset ja lampunvarjostimen.
Hyvää vaihtelua tietsikalla (töissä) istumisen vastapainoksi:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen ollut koko päivän kaverini kanssa liikenteessä, piiitkällä koiralenkillä ja kaupoilla. Kun tulin kotiin mies oli lasten kanssa (3kpl) leikkipuistossa ja sain laittaa ruoan uuniin ihan rauhassa aja nauttia hiljaisuudesta ja nyt ne on saunassa ja minä ittekseni tässä. Pyykit heivasin äsken päälle :)
Alue: Aihe vapaa
et mene mukaan legorakenteluun?