Black Swan leffa? onko hyvä?
Kommentit (7)
kun todellisuus ja kuviteltu sekoittuvat. Itse ainakaan en voinut katsoa ihan kaikkea : /
Minusta oli tosi hyvä, muttei mikään hyvän mielen leffa. Olihan siinä jonkinlainen karharsis lopussakin.
jos tykkää jännitysleffoista. Tää on paras leffa pitkään aikaan eli tosi hyvä! Saihan pääosan näyttelijä siitä oskarinkin.
Eli leffan perusideana on se, että balettitanssija alkaa nähdä ja kuulla näkyjä.
Minusta oli tosi hyvä, muttei mikään hyvän mielen leffa. Olihan siinä jonkinlainen karharsis lopussakin.
Hirvitti ne pimeät, ahdistavat kohtaukset, kuin pahimmista painajaisista. Ja painajaisia siitä sainkin. En jotenkaan tajunnut, minkä tyyppistä leffaa olin menossa katsomaan.
kun todellisuus ja kuviteltu sekoittuvat. Itse ainakaan en voinut katsoa ihan kaikkea : /
Mielestäni leffassa ois ollu ainekset paljon parempaan. Joko kauhuun ja jännitykseen tai piinaavaan psykologiseen trilleriin. Itse odotin koko leffan ajan, että joko nyt kohta tapahtuisi jotain. Tai sitten siitä ois voinut tehdä syvällisemmän draamatyyppisen. Nyt se jäi pinnalliseksi ja vajaaksi.
kertoo nuoresta balettitanssijasta, jonka mielenterveys alkaa pettämään