Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut Huutiksessa myytyä jotain järkevää?

Vierailija
20.03.2011 |

Huuto.net on kyllä ihan oma maailmansa... Jos sinne laittaa esim. todella hyväkuntoisen, kunnollisen ja eheän talvihaalarin myyntiin, niin se menee kaupaksi todella naurettavan alhaisella hinnalla, jos se ei ole ReimaTec, TähtiJoonatan, Ticket tai Molo. Esim. Lennen ja Travallen haalarit ovat myös laadukkaita, mutta ei niistä saa siellä mitään.

Sama juttu muiden lastenvaatteiden kanssa. Nyt tuntuu olevan kova sana Cupcaken ja Phister & Philinan vaatteet, Gymboreetkaan ei ole enää niin suosittuja. Eivätkä Ellet.

Mutta jos kokoaa samaan pakettiin ihan järkyttävän määrän vaatetta esim. lähes sata kappaletta puolikuntoisia trikoopaitoja ja virttyneitä sukkiksia niin niistä kyllä maksetaan sitten useita kymppejä. Ajatellaan, että määrä korvaa laadun.

Eniten mä olen saanut Huutiksessa myytyä käytettyjä meikkkejä ?!?!? Siis kuka oikeasti niitä haluaa ostaa, joku ilmeisesti, kun on mennyt kaupan avatut ripsarit ja huulipunat ja naamarasvat... Puoliksi käytetyt hajuvedetkin on tehneet kauppansa. Ihme touhua koko huutis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt auton, kotiteatterisetin. Ex miehen KAIKKI kamat = vaatteet, sukset, polkupyörät, mönkijän... :) lasketaanko nämä tarpeeksi järkeviksi? Ai, sirkkelin ja paljon sekalaista työkalua.

Vierailija
2/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä, että mitä tarkoittaa, että "ei saa mitään", mutta mä olen kyllä onnistunut ihan tavallisempiakin merkkejä myymään ihan hyvään hintaan ja joitain vähän erikoisempiakin, mutta ei niin suosittuja merkkejä. Yhtään Cupcaken, Phister&Philinan, Gymboreen tai Ellen vaatetta meillä ei ole koskaan ollutkaan. Sen muistan, että DKNY:n takki meni minusta alihintaan kaupaksi, ehkä sellaista ei kukaan älynnyt niin hakeakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia huonekaluja kuten pari ruokapöytää tuolineen, nojatuolin, suihkuseinän ( avaamaton paketissaan), porraskaiteen, pakastimen, ison peilin, pesukoneen. Itse en kyllä osta sieltä mitään. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lasten pyörän, keittiön pöydän ja kerrossängyn, mutta hinnat olen pitänyt todella alhaisena, en myy siellä saadakseni rahaa vaan päästäkseni tavarasta eroon

Vierailija
5/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa häissäni 12 vuotta sitten olleet hääkoristeet, olihan siinä toki pitkä pätkä tylliä, jotain silkkikasvia jne.. sekä vajaa lastunauharulla. Meni toisena myyntipäivänä. En olis uskonu.

Sit käsittämättömän hinnan sain pikkuisen vauvan toppahaalari/-pussista, siihen tuli ihan järkky kilpahuuto ja varmaan sain siitä enemmän kuin oli uutenakaan maksanut.

Perusvaate ei mene kaupaksi, paitsi hyväkuntoiset naisten isot koot. Lastenvaatteissa pitää olla jotain jujua, joko hyvä merkki ja/tai erikoisen kaunis ulkonäkö. Lasten juhlavaatteet ja -kengät on menneet kaikkein parhaiten, yleensä ekalla myyntikierroksella jo.

Vierailija
6/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan myytyä aika paljon lastenvaatetta, mutta pointti on siinä, että lähtöhinta on alhainen. Eipä niistä koskaan saa kovin paljoa, vaikka joskus on ollut jotain Cupcakeakin.

Alihintaan on mennyt vaikka kuinka paljon käyttämätöntä tavaraa, niin lasten- kuin naistenvaatteita.

Ehkä siellä nettoaa ne henkilöt, (tehomyyjät) jotka jaksaa listata joka ikisen tavaran ja roskan, ja laittavat sen myyntiin. Yksikin muija myy jotain vanhoja kunnan esitteitä yms. roskaa, ja aina jokin keräilijä ennen pitkää jonkin roskan ostaa.

Mut joo, olen mä myynyt yhden pöydän ja hoitopöydän, en mitenkään mainittavalla hinnalla, mut on ne ihan "järkeviä" myyntejä olleet.

Vierailija
7/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa häissäni 12 vuotta sitten olleet hääkoristeet, olihan siinä toki pitkä pätkä tylliä, jotain silkkikasvia jne.. sekä vajaa lastunauharulla. Meni toisena myyntipäivänä. En olis uskonu. Sit käsittämättömän hinnan sain pikkuisen vauvan toppahaalari/-pussista, siihen tuli ihan järkky kilpahuuto ja varmaan sain siitä enemmän kuin oli uutenakaan maksanut. Perusvaate ei mene kaupaksi, paitsi hyväkuntoiset naisten isot koot. Lastenvaatteissa pitää olla jotain jujua, joko hyvä merkki ja/tai erikoisen kaunis ulkonäkö. Lasten juhlavaatteet ja -kengät on menneet kaikkein parhaiten, yleensä ekalla myyntikierroksella jo.

korttiaskarteluun. Hääkoristeet on halpaa materiaalia.

Vierailija
8/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myynyt lastenvaunut, Stokken huonekaluja, kantoliinan ja Ticketin haalarit hyvään hintaan mielestäni mutta en saanut todella hyvää pöytää tai hienoa sohvaa myytyä edes halvalla.

Itse ostan lasten juhlavaatteita, matkarattaat ja vauvalle juttuja. Mutta eihän oikein koskaan tiedä saako hyvää hintaa vai joten joko laitan hintavarauksen ja päätän sitten vaikka antaa kaverille enemmin kun lahjoittaa puoli-ilmaiseksi tuntemattomalle .)

Vierailija
9/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee, jos hinta on kohdallaan. Jos taas odottaa saavansa "täyden hinnan", vói tavara jäädä seisomaan omiin nurkkiin.

Se, että joku haalarimerkki esimerkiksi ei myy, voi olla ihan yksinkertaisesti se, että sama merkki seisoo myös kaupoissa - eli parasta aikaa niiden aletangoissa. Ja alesta talvihaalarin, uuden siis, saa parilla kolmella kympillä. Käytetystä et siis samaa hintaa saa.

Itse myin viime viikolla pois pieneksi jääneet kevätvaatteet (takit, haalarit ja ulkohousut) Kaikki meni, eli ilmeisesti hinta oli kohdallaan :)

Vierailija
10/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan myyty vain muutamia tavaroita, kaikki hyödyllisiä ja vähän kalliimpia, mm. digikamera.

Nuo lastenvaatteet selittyy ehkä sillä, että kovin moni ei tunne Lenneä tai Travalleakaan, eivät tiedä niiden hintatasosta tai laadusta, joten eivät halua paljon maksaakaan. Ja Lennen vaatteita ainakin saa alennusmyynnistä vähintään puolella normaalihinnasta.

Mutta jos meikit menee kaupaksi, niin taidan laittaakin kaikki turhat ripsarit ja hajuvedet huutikseen...

Vierailija
11/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee yllättävän hyvin lastentarvikkeet ja -vaatteet kaupaksi pienen lähikaupan ilmoitustaulun avulla (Espoossa ja vähän kalliimpi alue kyseessä), kokeile muita myyntikanavia, jos ei huutiksessa saa kunnon hintoja.

Vierailija
12/12 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn halvemmalla kuin yleensä vastaavaa tuotetta näkee, sitten pääsee eroon roinasta. Muuten ei saa sitäkään ja on turhaan kerran pyörimässä. Ei se arvo siitä ainakaan komerossa nouse