Miehet katsoo aina ohikulkevien naisten takamuksia, rintoja, mutta nainen, katsotko sinä?
Siis, toisten naisten peffoja, rintoja? Vastaa rehellisesti.
Kommentit (25)
Etenkin kauniisiin rintoihin kiinnitän huomiota.
En paheksu muiden ihmisten pukeutumista tai ulkonäköä, mulla on parempaakin tekemistä.
Olen biseksuaali, jos sillä nyt jotain merkitystä on.
mua siis ei naisten tissit ja perät kiinnosta ollenkaan...
Ja kommentoinkin niitä, jos seura on sopivaa esim. mieheni tai tietyt ystäväni.
mutta joskus kyllä, esim. ravintolassa, missä istutaan rauhassa ja katsellaan muita ihmisiä.
Prismassa en katsele kun on muuta puuhaa=)
En kyllä usko, että miehetkään katsoo.
Anteliaasta kaula-aukosta pullottavia rintoja on "ihan pakko" tuijottaa. Vaikkei oikeasti edes haluaisi.
joskus ihaillen, joskus kauhistellen.
-nainen-
joskus ihaillen, joskus kauhistellen.
-nainen-
Kerran kesällä kaupan kassajonossa oli todella uhkea nainen (lue:lihava), jolla oli semmoset lantiomalliset farkut (mikä lie oikea nimitys), niin että ne vyötärömakkarat pursusi housujen yli ja paitana tiukka t-paita, yäk.
Ja jsokus on pakko taas tuijottaa hyvin istuvia farkkuja peffoineen :)
Noloa, jos toinen huomaa että tuijottaa..
Eikä kai miehetkään aina katso. Miksi katsoisivat?
Vastaan, vaikka olenkin mies. Kyllä minä ainakin katson vastaantulijoiden ja ohikulkijoiden rintoja, peppuja, reisiä, pohkeita, lantiota, vyötäröä ja myös hävyn seutua, jos naisella on tiukat housut/shortsit. Katson kaikkien naisten "paikat" jotka suinkin ehdin.
Olen myös huomannut, että katson ensin rintoja, sitten vasta kasvoja. Se on täysin tahatonta.
Toki sitä katsoo, jos jotain kaunista näkee. Pitää kuitenkin yrittää olla tuijottamatta, vaikka niinkin joskus käy.
Joo, ei ne varmaan katso :D
ne kyllä aina katso.
Kolmestakympistä eteenpäin äijät ovat pääsääntöisesti niin läskejä sikoja, että ei voisi vähempää kiinnostaa. Oma mies pitkä, hoikka ja komea.
ja säälin kun ei yhtään osta pukeutua iän/painon/kropan mallin mukaisesti.
Ja katselen myös jos jollain on todella kivat vaatteet, joskus tekisi mieli mennä kysymään, mistä on ostettu. :)
Rintoja en niinkään katso. Ehkä joskus hieman kadehtien, jos on oikein edustavat. Välillä myös paheksun hyvin avonaista paitaa...