Uskotko, että 87 kg:n painoinen nainen voi mahtua
Kommentit (58)
Mistä noita 42 koon housuja saa mihin mahtuisin?
Olen melkein satakiloinen, käytän kokoa 52 joka roikkuu reisistä rumasti. Paidat ostan normikaupoista.
On varmaan sitä mallia, että on kahden riu'un päällä seisova tynnyri. Entinen työkaveri oli tuollainen, oli todella pyöreä ja tukeva, mutta housukoko sillä oli tosi pieni, sillä siis kaikki läski oli siinä yläkropassa. Mielessäni aina naureskelin miten huvittavan mallinen tuo ihminen oli.
että eri ihmisillä paino jakautuu eri tavalla. Minulle 42 housut voivat olla liian suuret, ja 46 paita liian pieni. Ja painan enemmän kuin sinä. Minun läskini ovat eri paikassa kuin sinun. Jos mittaat lantiosi, se luultavasti on leveämpi kuin minun, joka siis on 100 senttiä.
maha sitten ihanasti tursuaa vyötärön yli =)),n o pääasia, että voi sanoa mahtuvansa 42 koon housuihin =). Kuinkapitkä olet muuten? ap
On varmaan sitä mallia, että on kahden riu'un päällä seisova tynnyri. Entinen työkaveri oli tuollainen, oli todella pyöreä ja tukeva, mutta housukoko sillä oli tosi pieni, sillä siis kaikki läski oli siinä yläkropassa. Mielessäni aina naureskelin miten huvittavan mallinen tuo ihminen oli.
Ei ole kiva olla 'huvittavan mallinen'.
maha sitten ihanasti tursuaa vyötärön yli =)),n o pääasia, että voi sanoa mahtuvansa 42 koon housuihin =). Kuinkapitkä olet muuten? ap
Jos lantio on kapea, housut on ostettava sellaiset, että ne ei tipu jalasta.
Ei ole kiva olla 'huvittavan mallinen'.
mutta kyllä se minua silti huvittaa. Sille en voi mitään. Päin naamaa en sitä tietenkään sano.
ja ehkä suhteessa hieman kapea lantio, tosin pakarat on muodokkaat. Olen hyvin rintava. Vyötärön ympärys on 84 ja rinnat kokoa 80E. Hartiat on leveät. Olen erittäin tyytyväinen kroppaani. Ylipainoa on, mutta tavoitteena on päästä lähelle normaalipainoa. Lihasta kropassani on kyllä 5 vuoden salitreenin jäljiltä kiitettävästi. Olen myös varsin ryhdikäs.
Jos viitsisit teidän takianne vaivautua niin ottaisin kuvan itsestäni, että näkisitte :D. Mutta enpä vaivaudu.
vähempää kiinnostaa pohtia tuollaista asiaa.
ja ehkä suhteessa hieman kapea lantio, tosin pakarat on muodokkaat. Olen hyvin rintava. Vyötärön ympärys on 84 ja rinnat kokoa 80E. Hartiat on leveät. Olen erittäin tyytyväinen kroppaani. Ylipainoa on, mutta tavoitteena on päästä lähelle normaalipainoa. Lihasta kropassani on kyllä 5 vuoden salitreenin jäljiltä kiitettävästi. Olen myös varsin ryhdikäs.
Jos viitsisit teidän takianne vaivautua niin ottaisin kuvan itsestäni, että näkisitte :D. Mutta enpä vaivaudu.
Terkuin se, jonka housukokoa ap ihmettelee
Itse painan 83kg ja housut on 42. Pituutta on 163cm. Rintaliivit 80E ja paidat 46.
Minä painan 87,7kg ja mahdun koon 40 housuihin. Treenaan tosi paljon. Paitakoko on M.
Olen suunnilleen tuon painoisena mahtunut h&m:n housuihin, jotka ei olleet edes mitään strecthmallia. Minulla paitakoko on numeron tai kaksi suurempi kuin housujen koko. Sama kokoero on säilynyt vaikka olen lihonutkin. Olen pieniperseinen, pömppömahainen ja isorintainen, en perinteinen päärynä :)
Vain jos on 2m pitkä niin tuo on vielä hoikan paino. Keskipituinen (165cm) ei mahdu. Itse painan 67kg ja mallista riippuen housut 40-42 vaikka olen kapealanteinen (lantion ympärys 95cm)
Voi mahtua, mutta on silloin tosi omenavartalo kyseessä...
minä painan 80 ja mahdun s-koon hameeseen jos siinä on kumpparivyötärö ja s koon leggareihin mutta vetoketjulliset housut on kokoa 40-42
Kun painoin 92 kiloa, koon 44 housut olivat vyötäröltä liian suuret. Koko 42 ei mennyt, sillä kilot kertyvät minulla takapuoleen ja reisiin. Pituutta minulla on 180 senttiä.