Uskotko, että 87 kg:n painoinen nainen voi mahtua
Kommentit (58)
siihen kokonaispainoon. Eli ihmisen mitat voivat olla vaikka 110-90-100, tai 100-90-110, molemmat ylipainoisia, ja paino voi olla sama, mutta housukoko ja paidan koko ovat ihan toiset. Eli jos sinulle ei mahdu tietty housu, se voi toiselle samanpainoiselle mahtua, koska sen läskit ovat eripaikoissa.
tv tuo 110-90-100
Me ihmiset ollaan samaa rotua!
Joskus on ollut 2 selvästi eri rotua ja näissä on luissa ero.
Nykyihmisellä voi olla pituusero mutta luu on silti samaa kokoa, siis tarkoitan että ei ole paksumpaa kuin tai kaposempaa luuta.
Osteoporoosi tietty asia erikseen, silloin luu on huokosempaa, se menee rikki helpommin.
Ihminen joka laihtuu on aina samoissa luissa.
Ei ole vaan olemassa isoja eroja ihmisien luissa!!!
Esim mun ranteeni on puolet kapeampi kuin normaalisti kokoisellani naisilla. Käteni on todella pieni ja käytän lasten hanskoja. Samoin nilkat ovat pienet ja polven luut. Kyllä olen helpostikin mahtunut koon 42 housuihin ollessani 90-kiloinen :D
ei luiden "sirous" mitään housujen kokoeroja slitä.
Me ihmiset ollaan samaa rotua!
Joskus on ollut 2 selvästi eri rotua ja näissä on luissa ero.Nykyihmisellä voi olla pituusero mutta luu on silti samaa kokoa, siis tarkoitan että ei ole paksumpaa kuin tai kaposempaa luuta.
Osteoporoosi tietty asia erikseen, silloin luu on huokosempaa, se menee rikki helpommin.
Ihminen joka laihtuu on aina samoissa luissa.
Ei ole vaan olemassa isoja eroja ihmisien luissa!!!
Siis se on tosiasia, että saman pituisen luiden painoero on korkeintaan kilon luokkaa. MUTTA, jos sun hartioiden leveys on 40cm sijaan 60 cm luun päästä toisen olkaluun päähän (ihan hatusta vedetyt mitat HUOM!) niin kyllähän niiden leveempien luiden välille menee enemmän lihasta ja muuta kudosta, joka kyllä sitten lisää sitä painoa. Get it?
Itse en mahdu alipainoisenakaan alle 40 koon housuihin, koska olen leveälanteinen. Sen sijaan mun yläkroppa on pienenmpää tekoa (paitsi rinnat), hartiat on kapeat ja ranne ihan olematon.
Juu, mitä sitten?
Mutta merkittävä ero on sitten että sää olet joku toinen rotu kuin kaikki muut tällä maapallolla!
21
Juu. MUTTA puhuin LUUSTA: en lihaksesta päällä!
Tottakai lihasta tarttee olla pidemmän matkan jos käsi pidempi. En väitä muuta.
21
on 14cm ja mittasin siis venyttämättä. Entäs teillä muilla?
yleensä kapealuisella on myös kapeat lanteet ja hartiat. Ja todellakin ihmisillä on todella eri kokoiset luut!
Ja lantion leveys on kapeimmillaan ollut 98 cm. Silloin painoin 53 kg ja olen 171 cm.
Olen kaikkea muuta kuin naisellinen kropaltani. Mulla on leveät hartiat ja kapea lantio ja olen aika pitkä. Maksaisin aika paljon jos saisin kapeat hartiat ja leveän naisellisen perseen.
Nyt olen kokoa 75kg ja housut kokoa 38.
Mä painan 100 kg ja housukoko on 44. Paino ja ruumiinrakenne ei aina vastaa oletettua.
sopivia kelloja tai rannekoruja. Kaikki korut putoaa pois joita ei voi säätää mitenkään. Kelloihin pitää aina lisätä itse reikiä...sormuksen koko on niin pieni että kun mentiin ostamaan kihlasormukset niin kauppias ihmetteli...ei ollu koskaan vielä niin pientä sormusta myynyt aikuiselle :D
ap:n ihmettelemä 87 kiloinen koon 42 housuihin mahtuja :D
Ja laitetaan vielä H&M:n koon 42 mitat mittataulukosta eli lantio 104 cm ja vyötärö 80 ja rinnan ympärys 96.
Metallihihnaisia rannekelloja ei voi edes lyhentää niin pieniksi, että ne istuisivat hyvin ranteessa. Ranne on vielä reilusti pienempi ympärysmitaltaan, jos mittaan sen ranneluun vierestä.
T. toinen 14-senttinen.
ja iso pepa.