Mitä mieltä olette uudesta Selviytyjät kisasta?
Ja pst, JOS TIEDÄT VOITTAJAN, ÄLÄ PALJASTA SITÄ TÄSSÄ KETJUSSA!
Mua ärsyttää se keltaisten Russell vai mikä se öljy miljonääri nyt olikaan. Oikea limanuljaska ja muijat uskoo silmät soikeina kaikki mitä tuo sanoo :( Ja kun yksi uskalsi yrittää paljastaa äijän kortit, tuloksena oli tippuminen.
Argh, ärsyttävä äijä!
Kommentit (29)
mutta muutama tällainen tai ainakin yksi on sileää joukossa mukana, että saadaan vähän actionia ja säpinää. Niiden ympärillä tuontanto sitten jollain lailla pyörii, niihin on hyvä tukeutua.
Tämä on ihan varma tieto. Ei mutua!
Se öljymiljonääri on ihan huippu!
Hiukka pistää muita alta lipan! Ja perisuomalasitahan se ärsyttään niin pirusti kun tämä ilkeä kaveri on upporikas! Oijjoi sentään!!!
Itse fanitan häntä ihan täysillä.
mieleen Kellopeliappelsiinin päähenkilö :-O Ihan psykopaatti koko tyyppi!
Se ärsytti mua jo paljon ennen kuin paljasti olevansa miljonääri. Mun mielestä sen peli on tyhmää ja varsinkin ne keppostelut siellä leirissä ihan turhia.
Toivottavasti tollanen käytös ennemmin tai myöhemmin puree takaisin.
paska veto vetää vedet maahan ennen kilpailupäivää :D
Joutuivat kilpailemaan janoisina. Huono veto Russelilta.
Olis kiva jos tositeevee olis totta nykyään. Valitettavasti ei ole.
t: 11cm mies
Se ärsytti mua jo paljon ennen kuin paljasti olevansa miljonääri. Mun mielestä sen peli on tyhmää ja varsinkin ne keppostelut siellä leirissä ihan turhia. Toivottavasti tollanen käytös ennemmin tai myöhemmin puree takaisin.
Ja juu, tiettyhän jaksot leikataan niin, että joku tietty tyyppi saadaan näyttämään roistolta. Vaikkei kyse olisikaan siitä.
Mitä mieltä muuten olette siitä "Nais-Rambosta"? Onkohan se homo?
paska veto vetää vedet maahan ennen kilpailupäivää :D Joutuivat kilpailemaan janoisina. Huono veto Russelilta. Olis kiva jos tositeevee olis totta nykyään. Valitettavasti ei ole. t: 11cm mies
Ja luultavasti tuon takttiikka on se, että sabotoidaan joukuetta just ennen haastetta ja näin ollen "päästään" heimoneuvostoon ja kun on tarpeeksi jauhanut paskaa muista ihmisistä, hän saakin sitten muut äänestämään hänen pillinsä mukaan.
Missä ei kyllä ole mitään järkeä, koska sittenhän se toinen joukkue on vahvoilla heimojen yhdistyessä ja siinä tapauksessahan tuo saisi välittömästi häädöt.
Mutta vaikeaa arvata tuollaisen kuspään aivoituksia. Aika lapsellista polttaa jonkun sukat! Mikäköhän idea siinäkin oli? Kas kun ei polttanut kenkiä tai naisten rintsikoita tai vastaavaa.
paska veto vetää vedet maahan ennen kilpailupäivää :D Joutuivat kilpailemaan janoisina. Huono veto Russelilta. Olis kiva jos tositeevee olis totta nykyään. Valitettavasti ei ole. t: 11cm mies
Ja luultavasti tuon takttiikka on se, että sabotoidaan joukuetta just ennen haastetta ja näin ollen "päästään" heimoneuvostoon ja kun on tarpeeksi jauhanut paskaa muista ihmisistä, hän saakin sitten muut äänestämään hänen pillinsä mukaan.
Missä ei kyllä ole mitään järkeä, koska sittenhän se toinen joukkue on vahvoilla heimojen yhdistyessä ja siinä tapauksessahan tuo saisi välittömästi häädöt.
Mutta vaikeaa arvata tuollaisen kuspään aivoituksia. Aika lapsellista polttaa jonkun sukat! Mikäköhän idea siinäkin oli? Kas kun ei polttanut kenkiä tai naisten rintsikoita tai vastaavaa.
lukea tuohtuneitten pyhää vihaa uhkuvia vuodatuksia:)
väritti menneisyyttään. Ainakin sen jutut oli hauskoja. Tämä Russell on ihan toista maata.
Tuosta tulee mieleen kaverin exä. Samanlainen paskan jauhaja, joka lirkutteli kaverin edessä pitkät liirumlaarumit, mutta selän takana puhui täyttä paskaa. Ja kaveri tietty uskoi sinisilmäisenä kaiken eikä uskonut, että ukko vokottelee myös muita naisia..