Umpikuja: Mies haluaa seksiä, minä en.
Ollenkaan. Koskaan. En mieheni kanssa enkä kenenkään muunkaan.
Enkä edes halua haluta.
Kommentit (36)
Joka suhteessani on ollut näin että alkuhuuman jälkeen ei kiinnosta minua, miestä kylläkin. annan sovun säilymiseksi pari kertaa viikossa.
Eikö se ole biologiaa että naaras rajoittaa lisääntymistään siten ettei halua urosta jos ei kestä/jaksa tiinehtiä. Eläimet ei syö ehkäisypillereitä.
ja nyt alan hiljalleen olemaan erittäin tyytyväinen siihen, että en jäänyt halumattomuuteeni. Olin muutenkin elämääni tyytymätön ja tuntui, että en kelvannut itselleni.
Seksuaalisuus ei ole sitä, että sitä joko on tai ei. Sitä on kaikissa ja se tosiaan on myös tahdonasia. Hae ihmeessä apua pulmiisi. Kokemuksesta sanon, että seksittömyys on TODELLA suuri parisuhteen ongelma ehkä suurin mitä avioliitto voi kohdata. Hoida ongelma ja halua seksiä tai päästä miehesi vapaaksi, jos hän haluaa. Et saa käyttää sitä vallan aseena, se on pahinta alistamista mitä on olemassa.
Anteeksi suora tekstini mutta olisin voinut kirjoittaa avauksesi pari vuotta sitten kunnes havahduin asiaan.
(nelonen tässä taas)
ja tutulta kuulostaa.. kerta tai kaksi parhaimmillaan viikossa eikä vaimo oikein välitä siitäkään. En kyllä muita naisia halua ja kaikki keinot mitä keksin käytän.. On leluja, nuolen etc.. Siis en vielä ole kieltäytynyt mistään ja kokeilisin enemmänkin jos tietäisin mitä. Kieltämättä joskus rassaa ja on mielessä käynyt että josko sitten seksiä toisten kanssa.
Vaikeaahan tää toisinaan on.
Miksi parisuhteessa on pakko haluta seksiä? Miksi ei voi olla parisuhdetta ihan vaan sen takia, että hoidetaan lapset ja viihdytään yhdessä? Mikä siinä seksissä on niin tärkeetä?
Kunhan se on yhteinen päätös. Toisella osapuolella ei ole oikeus sitä kieltää yksinvaltiaana - siinä kuin toisella ei ole oikeus sitä väkisin kumppanilta ottaa.
Tää on just tätä, kenenkään mielestä naisen haluttomuus ei ole ongelma kellekään muulle kuin miehelle.
Itse kävin samasta aiheesta lääkärillä kerran pari vuotta sitten. Hänen ensimmäinen kommenttinsa oli "sen täytyy olla todella vaikeaa miehellesi".
WTF!!! Seksin haluamattomuus oli vaikeaa ITSELLENI ja minähän siellä lääkärin puheilla kävin eikä mieheni. Siihen jäi ulkopuolisen avun hakeminen, valitettavasti. Olin liian pissed off lähteäkseni toisia lääkäreitä kokeilemaan, aihekaan kun ei kuitenkaan ole mikään helppo avautumiskohde, ainakaan minulle.
Meillä kylläkin suurin ongelma on se, ettemme miehen kanssa ole koskaan valveilla ja saman katon alla samaan aikaan. Miehellä ravintolatyö, minulla normi kasista neljään. Kun mies kömpii yöllä sänkyyn keittiön mentyä kiinni, on meikäläinen jo ollut unessa kolmisen tuntia.
Meillä tämä ei ole yhteinen päätös, ei. Eikä se siis tietoinen päätös ole muutenkaan...
Miehellä ei toistaiseksi ole muita. Joskus toivoisin, että olisi, jotta hän tajuaisi, millaista olisi olla naisen kanssa, joka haluaa häntä, ja seksiä. Ymmärrän miestäni täysin ja minusta on väärin, että hän joutuu tyytymään tähän, minuun. Vapaa hän minun puolestani on tämän takia lähtemään, vaan ei ole lähtenyt.
Meillä on lapsia, yhdessä ollaan oltu pitkälti yli 20 vuotta. Voittopuolisesti kaikki on oikeasti hyvin, mutta tietysti tämä asia vaikuttaa kaikkeen muuhunkin, suoraan tai välillisesti.
Suurin ongelma tässä kokonaisuudessa on kuitenkin juuri se, että minä en edes halua haluta.
Oletko saanut orgasmin? Miksi et tykkää nautti kehostasi? Mitä tunteita siinä herää, kun tiedät, että nyt sinun "täytyy" harrastaa seksiä?
Määrällisesti varmaan onkin, mutta aina miehen aloitteesta, vaatimuksesta, ja minä suostun, koska haluan, että jonkinlainen perhesopu säilyy.
Se on se ongelma.
tai maksullisissa. Mitä väliä jos et kerran koe että seksi on tärkeää? Olisi se miehellekin hyvä kokea millaista oikea seksi on.
Lähtisin kyllä suhteesta jos seksi olisi vain pakkopullaa. Ja olen nainen.
Mieheni on ainoa seksikumppani. Joka kerta, kun seksiä harrastamme, saan vähintään kerran, usein enemmänkin. Eli ns. laadusta se ei ole kiinni.
Seksin harrastaminen, siis ajatus siitä, jopa ahdistaa, melkein v*tuttaa... tiedän ne illat, milloin pitäisi sitä tehdä. Mies alkaa kyselemään jo hyvissä ajoin, että noinkohan tänään vois... ja sekin ärsyttää...
Lähtisin tästä suhteesta, jos minulla olisi kanttia. Ei ole... vielä ainakaan.
"Kärsin", siedän tämän, olosuhteet huomioiden se on kannaltani kuitenkin sen arvoista. Miehen osalta en pysty sanomaan, mutta jotain kai kertoo se, että hänkään ei ole lähtenyt.
Onko sinua siis joskus kuitenkin haluttanut? Joskus teini-iässä, tai silloin kun olette lapsennekin tehneet?
Olisko suurin syy haluttomuuteen spontaaniuden ja romantiikan puute. Juuri tuo suunnitelmallisuus, seksin aikatauluttaminen ja se, että tietää että jos nyt alkaa tässä vähän suutelemaan niin se on miehen mielestä heti merkki siitä että nyt sitä seksiä kohta saa, on ainakin minun mielestäni maailman kamalimpia himon lannistajia. Jos tällainen tilanne jatkuu vuosikausia, ei ihme että sinusta on alkanut tuntua siltä, ettei edes kannata haluta palauttaa halujaan.
Ei huvita yhtään. Ei jaksaisi ryhtyä koko hommaan kuin ehkä kerran tai kaksi kuussa. Mies käy ihan kuumana koko ajan, eikä minua vain sytytä. En kykene antamaan väkisin viikottain, eikä mieskään halua väkisin halutonta.
Ahdistaa. Syy saattaa olla siinä, että olemme jo niin vanha pari, että (ainakin omalta puoleltani) seksuaalinen mielenkiinto on jo lopahtanut. Muuten meillä on kaikki hyvin: ihanat lapset, kiva koti, hyviä ystäviä ja lämpimät välit lähisukulaisiin. En haluaisi rikkoa tätä kaikkea seksin vuoksi.
Miehesi ei voi olla puutteessa, joten tuskin hän siksi lähtee.
ja nyt alan hiljalleen olemaan erittäin tyytyväinen siihen, että en jäänyt halumattomuuteeni. Olin muutenkin elämääni tyytymätön ja tuntui, että en kelvannut itselleni.
Seksuaalisuus ei ole sitä, että sitä joko on tai ei. Sitä on kaikissa ja se tosiaan on myös tahdonasia. Hae ihmeessä apua pulmiisi. Kokemuksesta sanon, että seksittömyys on TODELLA suuri parisuhteen ongelma ehkä suurin mitä avioliitto voi kohdata. Hoida ongelma ja halua seksiä tai päästä miehesi vapaaksi, jos hän haluaa. Et saa käyttää sitä vallan aseena, se on pahinta alistamista mitä on olemassa.
Anteeksi suora tekstini mutta olisin voinut kirjoittaa avauksesi pari vuotta sitten kunnes havahduin asiaan.