Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tehtiin 2 vkoa sitten alkion siirto. Ei oireen oiretta =(

Vierailija
19.03.2011 |

Huomenna meinasin huvikseni testata, vaikka ma vasta virallinen testipäivä...

Valitettavasti ei vaaan ole oireen oiretta.. tisseistä tuli yhtenä päivänä pari pisaraa maitoa kyllä, mut voisko se tuoda plussan? Imetys on lopetetty puoli vuotta sitten, eikä sen jälkeen oo tullut edes puristaessa...

Onko muita ketkä ois plussannu ilman oireita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole ennen 8 vko ollut mitään oireita.

Vierailija
2/4 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni ei kertaakaan ollut mitään muita oireita kuin positiivinen raskaustesti. Ja mulla on kolme lasta, kaikki alkionsiirron tuloksena. Yhteensä siirrettiin 10 alkiota ja niistä siis tuloksena kolme lasta (ei yhdellä kerralla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ollut mitään oireita alkionsiirtojen jälkeen, vaikka raskaana olinkin. Sanoin miehellekin molemmilla plussauskerroilla, etten varmaan ole raskaana, kun ei miltään tunnu. No raskaana oltiin. Ja oireetkin alkoivat viikon sisällä positiivisten raskaustestien tekemisestä. Ja sitten oksennettiinkin monta kuukautta.

Toivottavasti napsahtaa plussa ja saat vauvan kainaloon loppuvuodesta!

Vierailija
4/4 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tehty yksi tuoresiirto ja heti napsahti. Silloin oli kyllä tissit kipeät ihan kunnolla jne.. Kaikki oireet hävis rv8, mut lapsi kasvoi ja syntyi. =)

Ihanaa kuulla että on muitakin oireettomia. Täytyy pitää peukkuja et saatais marraskuussa pikkusisarus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän