Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, työkaveri vihjaili olevansa kiinnostunut, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
19.03.2011 |

Olen 38v, perheellinen nainen. Samassa työpaikassa oleva miespuolinen työkaverini on jo pidemmän aikaa tehnyt pieniä vihjailuja. Mieskin on naimisissa.

Viime viikolla sanoi kuitenkin työyhteisössä julkisesti, että toivoisi minun lähentelevän itseään...

Nolostuin ja punastuin, sekä vaihdoin nopeasti puheenaihetta. Jos olisimme vapaita, niin tilanne voisi olla toinen. Petokseen en aio ryhtyä. Minua nolottaa kuitenkin se mitä muut mahtavat asiasta ajatella. Naisvaltainen työpaikka kyseessä ja ko.mies johtavassa asemassa sielä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menee tuollaista sanomaan julkisesti, se on varma merkki siitä että mies on täys tollo. Ja kuka nyt haluaa ruveta jonkun täys pellen kanssa vehtaamaan työpaikallaan, varsinkin jos pelissä on koko oman perheen tulevaisuus? Muut varmaankin ajattelevat miehestä että onpa tyhmä.

Vierailija
2/2 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kyllä vaikutti enemmän seksuaaliselta häirinnältä kuin kiinnotuksen merkiltä. Kiinnostus ilmaistaan musta jotenkin vähän fiksummin. Ja oot ihan viileä vaan, ilmoita vaikka teidän työsuojeluvaltuutetulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän