Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isälle pienen lapsen lähihuoltajuus, kunäiti muuttaa?

Vierailija
19.03.2011 |

Minä 50-vuotias, lapsen äiti 29-vuotias, olen huomattavasti varakkaampi kuin lapsen äiti, äidin uusi mies on varakas yrittäjä. Äiti meinaa nyt viedä mukanaan alle 2v poikamme ja muuttaa 500km päähän uuden rakkautensa ja heille syntyvän lapsen vuoksi.

Äiti muutti pojan kanssa omaan asuntoon viime kesäkuussa ja sen jälkeen olen pitänyt lasta jokatoinen vkoloppu ja muutaman arkipäivän silloin tällöin.

Lähivanhemmuus on vahvistettu lastenvalvojalla tammikuussa äidille ja tapaamissopimusta ei ole. Välimatkaa on nyt n. 40km, joten 500km tuntuu kohtuuttomalta. Äiti muuttaa suuresta kaupungista todella pieneen kaupunkiin.

Miten hyvä mahdollisuus minulla on saada lähivanhemmuus ja millä verukkeilla?

Äiti olisi tapaamisten suhteen joustava on ehdottanut 1vko minulla, 3vkoa hänellä yms.mutta minulle sopii vain vaihtoehto, että äiti ja lapsi asuu lähellä tai sitten vien lapsen oikeusteitse, mikäli se on mahdollista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti on joustava tapaamisten suhteen, niin miksi haluat viedä lapsen äidiltään?

Vierailija
2/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todelliselta unelmaisältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotias lapsi ja 3 viikkoa / 1 viikko jaolla. On kestämistä pienellä miehellä kun noin pitkät erossa olo ajat aina toiseen vanhempaan :(

Osaako olla onnellinen kummankaan luona kun aina kaipaa sitä toista vanhempaa? Minusta pitäisi pyrkiä pienempiin tapaamisväleihin, oli lähivanhemmuus sitten kummalla tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi