Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten keksisin miehen sähköpostin salasanan? Vinkkejä?
19.03.2011 |
Ja ihan turha alkaa mussuttamaan mistään tietosuojasta,sanon jo valmiiksi HV teille.
Se ei ole ainakaan auton rekkari eikä lasten tai elukoiden nimi,noh onhan tässä koko päivä aikaa miettiä.
Kommentit (23)
se viesti spostista ennen kuin miehes näkee. Kerro sitten oliko jotain syytä kytätä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lähetin nettivinkin poliisille tästä langasta, selvä tietosuojan rikkominenhan täässä on kyseessä
http://kuvaton.com/k/YA27.jpg
Alue: Aihe vapaa
minä epäilin miehelläni olevan peliä tai ainakin olevan valmis sellaiseen jonkun kanssa. kehittelin mielikuvitushahmon feisbuukkiin ja pyysin miestäni kaveriksi.sitä ennen olin pyytänyt muutamia hänen kavereitaan joista muutama yllättäen hyväksyi. sitten lähettelin miehelleni yksityisviestejä ja kun kysyin onko hän saanut yhteydenottoja keneltäkään niin valehteli sujuvasti että ei. sitten tämä mielikuvitusnainen ehdotti tapaamista ja äijä suostui!!!no, odotin että mies taas sujuvasti valehteli mihin hänen pitäisi mennä juuri siihen kellonaikaan, menin paikalle ja nappasin mieheni itse teosta odottelemassa treffiseuraa eli toista naista. eli minua! eipä sitten muuta kun minä pakkasin kamat ja lähdin!