Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta?

Vierailija
19.03.2011 |

Minulla on kaksi lasta, toisella astma. Ollaan oltu tässä nyt kohta kolme viikkoa flunssan kourissa, astmalapsi sai pahan kohtauksen.

Olen siis kipeänä hoitanut lapsia, toinen lapsi ollut tosi sairas ja koti ja työtkin on pitänyt hallita.

Kun kerroin kuulumisia siskolleni, tämä vain voivottelee lapsia, eikä sanallakaan sano, että "tsemppiä" tai "voimia" tai ylipäätään mitään minulle eli siskolleen, joka kuitenkin tätä kivirekeä täällä vedän...

Ihmettelen tuota asennetta! Jos joku ihminen on lujilla, eikö yleensä käytöstapoihin kuulu jonkinlainen small talk -mainen tsemppaaminen edes?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmisiä pitää sääliä ja tsempata?

Siinähän arvostelet siskoasi! Käytöstapoja????

Vierailija
2/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kysellään miksen ole vastannut tekstareihin ja sanon, että ollaan oltu kolme viikkoa kipeinä, niin onko normaalia alkaa paasata "voi lapsirassuja" jne. sanomatta omalle siskolleen mitään? Minusta ei ole.

Jokaikinen kerta, jos joku äiti minulle kertoo, että perhe on sairastellut kolme viikkoa, kyllä minä olen aina tajunnut, että nimenomaan ne vanhemmat siinä lujilla ovat.

Ja tämä sama sisko kaatuu punkan pohjalle pienimmästäkin ja vaatii sääliä, apua ja lohdutusta ja häärintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi käytös muistutaa hyvin paljon erästä läheistäni..

Vierailija
4/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä SINÄ olet tärkeämpi kuin sisaresi? Samanlainen ruikuttaja!

Teillä on molemmat tolla asenteella liikkeellä.

Kun et sinä tsemppaa, ei siskokaan.

Molemmat kyttää mitä toinen sanoo ja tekee.

Paskaakaan ei kuule kiinnosta teidän asennevamma: samasta puusta veistetty ja sen näkee! Jännä miten sinä et näe! :)

Mikä jumalauta sinä olet sanomaan ettei toinen saisi olla TODELLA sairas jos "vaan vähän kipeä"? Se että sinä jaksat paremmin kipua tai särkyä on taas toiselta vaan turhan vikinää?

Tämä minua oksettaa ihmisissä: koska minuun ei synnytys sattunut, niin kaikki muut vaan feikkaa!

2

Vierailija
5/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siskolleni kaupassa, vien lukemista jne. kun hän sairastaa.

Olen maksanut hänelle ulkomaanmatkoja, kun hän on ollut masentunut jne.

Aikuisen ihmisen tavallinen flunssa on eri asia kuin lapsen paha astmakohtaus. Toisessa kamppaillaan hengestä, toisessa ei.