Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eronnut n35v. nainen löytää vielä kunnollisen ja hyvän miehen?

Vierailija
18.03.2011 |

Siis oikeesti voiko? Baareista en haluisi lähteä kenenkään matkaan tms. mutta onko kenelläkään jakaa onnellista kokemusta omasta elämästä.

Yksinkin on ihan mukavaa, mutta silti ihanasta parisuhteesta haaveilen välillä... Onko toivo menetetty fiksujen miesten suhteen tässä iässä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit eroamaan. Taas yksi turha ero. Et löydä enää miestä, kaikki kunnolliset ovat menneet jo. Jonkun juopon autonrassaajan voit saada sohvalle kaljaa kittaamaan.

Basse, jolla on pähee Dasse :D

(Datsun 100 A)

Oikea kardaanikunkku :)

ja Mikkelinkittaaja :)

Vierailija
42/51 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida olla tyyppiäni. Hyvää kevättä!' etkä perustele yhtään sen enempää.

Kirjoittaa jo toistamiseen, kun en osannut vastata "kauniisti", jätin vastaamatta ekaan viestiinsä. Siis tuo peräkammarin poika tyyppi... En halua loukata, mutta miten perustelen, ettei kiinnosta?? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään epätoivoista;-D. Eikä sun sinne tarvitse kaikkia tietoja itsestäsi antaa. Itse asuin alle 3000 asukkaan kunnassa, enkä tosiaankaan miettinyt sitä, mitä joku noista kuntalaisista minusta ajattelee, kun ilmoituksen jätin;-D! Sitä paitsi: hain alusta loppuun saakka _kaveria. Millään tavalla en vihjannut, että miehen puutteessa olisin. Ajattelin sillä tavalla pysyväni asiallisena niin kauan kuin haluan plus sulkevani ulos pelkkää seksiseuraa hakevat miehet. No sitäkin tuli siinä välissä harrastettua, yksi kesä oli oikein ihana;-D. Mutta sitten saman ilmoituksen kautta nykyisen mieheni tapasin. Ja se oli kerralla selvä.

Vierailija
44/51 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit :-)

Vierailija
45/51 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sille tielle!

M41

Vierailija
46/51 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni joistain miesten vioista, eikä niin välitä. Pakko niin on tehdäkin jos meinaa oman miehen saada, eikä jää yksin vanhuuttaan viettämään. Miehillä kun tilanne on helpompi, sillä nuoria naisia aina riittää. Mutta naisilla tulee vanhuus, eikä enää vienti ole niin kova.

Joten löydät kyllä ikioman miehen, kunhan et ole kovin nuuka ja tarkka ja hyväksyt miehen isommatkin virheet. Toisen kerran kun ei passaa enää erota, muuten jäät kokonaan yksin.

Vierailija
47/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei enää voi hyvää löytää. Kyllä ne hyvät on varattuja ja niistä pidetään kiinni. Jäljellä vain luonnevikaiset tai muuten pervot ym. Parempi olla vaan yksin.

Vierailija
48/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei enää voi hyvää löytää. Kyllä ne hyvät on varattuja ja niistä pidetään kiinni. Jäljellä vain luonnevikaiset tai muuten pervot ym. Parempi olla vaan yksin.

Valitettavasti.

Vierailija
49/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin lähes 6 vuotta yksin lasten kanssa. Yhtenä ihanana kesäisenä keskiviikkoiltana tapasin aivan ihanan miehen kesäisellä terassilla. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa.

Vierailija
50/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelen samalla tavalla :D

Minusta taas tuntuu että olen niin nuori eronneeksi äidiksi ettei kukaan kunnollinen mies voi ottaa minua vakavasti. Enkä myöskään käy baareissa ja edellytän mieheltä hyvin niukkaa alkoholin käyttöä (exän kanssa siitä muodostui ongelma, enkä ole valmis riskeeraamaan enää samaan) joten taitaa tässä suomalaisessa kulttuurissa tulla ikisinkku-äippä. Kuka kaikin puolin kunnollinen, turvallinen ja raitis mies joka haluaisi näin "keskenkasvuisen", haluaisi naisen jolla on jo lapsia toisen miehen kanssa?

Vierailija
51/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niitä hyviäkin miehiä voi löytää vanhemmallakin iällä. Itsekin poimin katuojasta miehen, jonka exänsä oli sinne heittänyt kuin käytetyn lapasen. Minulle hän oli timantti! He eivät sopineet kovin hyvi yhteen, me taas sovimme. Tykkään hänen vioistaankin tai siis paljon mieluummin otan ne kuin monet muut viat ;) sillä täydellisiähän ei olekaan. Olin 35 kun tavattiin.